سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به منظور توسعه فعالیت‌های بشردوستانه صورت گرفت؛

امضاء تفاهمنامه فدراسیون جهانی تکواندو و بولینگ

فدراسیون جهانی تکواندو، بنیاد بشردوستانه تکواندو و فدراسیون بین المللی بولینگ به منظور پیشبرد ارزش‌های جهانی صلح طلبانه و توسعه ورزش تفاهمنامه‌ای را امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو، بنیاد بشردوستانه تکواندو و فدراسیون بین المللی بولینگ به منظور پیشبرد ارزش‌های جهانی صلح طلبانه و توسعه ورزش تفاهمنامه‌ای را امضا کردند.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشردوستانه تکواندو و شیخ طلال محمد آل صحاب رییس فدراسیون بین المللی بولینگ در مراسمی مجازی این تفاهمنامه را به امضا رساندند.

طبق مفاد تفاهمنامه، هر سه موسسه می‌بایست همکاری نزدیک در مواردی همچون گسترش صلح و توسعه ی اجتماعی و ادغام جمعیت آسیب پذیر از طریق ابزاری نیرومند چون ورزش، جمع کردن تمام توان و نیروی موسسات برای توسعه و فعالیت‌های صلح طلبانه به ویژه در اردوگاه پناهندگان ازرق اردن و سایر شعبه های دنیا و همچنین تبادل و مشارکت اطلاعات تخصصی و چاپی داشته باشند.

بر اساس این تفاهمنامه کودکان و نوجوانان فرصت‌های مناسبی برای آموزش‌های ورزشی و سایر فعالیتهای خلاقانه خواهند داشت؛ همچنین می‌توانند ارزش کار گروهی و احترام متقابل را یاد بگیرند.

با حمایت فدراسیون بین المللی بولینگ مقرر شد مرکزی در پاریس تاسیس شود که از طریق آن شرایط تحصیل و استخدام پناهندگان و سازگار شدن آنها با جامعه فراهم گردد.

 دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: برای من افتخار بزرگی است که فدراسیون جهانی و بنیاد بشر دوستانه تکواندو در راستای اجرای تفاهمنامه با فدراسیون بین المللی بولینگ همکاری می‌کنند. هر سه موسسه اهداف مشترکی دارند تا بتوانند برای قشر آسیب پذیر الهام بخش بوده و تغییرات اجتماعی مثبتی را به وجود آورند.

وی افزود: تاسیس مرکزی در پاریس رویکردی خاص در حمایت از فعالیت‌های بشر دوستانه در این شهر خواهد بود. شهردار پاریس سال‌هاست که یکی از مدافعین ارزش‌های بشر دوستانه است. پاریس نیز سفیر این بنیاد می‌باشد که سال 2017 تفاهمنامه‌ای را با ما امضاء کرده است. در نتیجه تفاهمنامه جدید می‌تواند مشارکت‌های بیشتری را در راستای صلح بشردوستانه در پاریس و سراسر دنیا به وجود آورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده