سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال 2020 تصویب شد؛

برگزاری گرندپری قبل از بازی های المپیک توکیو

آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال 2020 عصر امروز (سه شنبه - 4 آذرماه) انجام شد که برگزاری رقابت های گرندپری قبل از بازی های المپیک 2020 در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال 2020 عصر امروز (سه شنبه - 4 آذرماه) انجام شد که برگزاری رقابت های گرندپری قبل از بازی های المپیک 2020 در دستور کار قرار گرفت.

 "چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در این نشست گفت: با خوش‌بینی به استقبال سال 2021 می رویم و آرزو می‌کنم که به گذشته بازنگردیم. باید به سال جدید به عنوان آغاز یک دهه موفقیت‌آمیز دیگر برای تکواندو جهان نگاه کنیم. این شرایط خاص همه گیری ما را با  اوضاع تطبیق داده و برای رویارویی با چالش‌ها در آینده سازگار می سازد تا زیربنای برنامه های آینده را نیز پایه ریزی کنیم.

سال 2021، چهل و هشتمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو است و سال 2023 نیز ما 50 سالگی فدراسیون خود را جشن می‌گیریم. هدف من این است که تا سال 2023 این فدراسیون به عنوان یکی از معتبرترین فدراسیون‌های بین المللی شناخته شود.

سال آینده، فدراسیون جهانی تکواندو استراتژی پایداری خود را برای سال‌های 2021 تا 2030 به مجمع عمومی ارائه می دهد که این استراتژی 10 ساله اقدامات فدراسیون را برنامه ریزی می‌کند و اطمینان حاصل می کند که سهم مثبتی در ارتقاء و حمایت از ابتکارات پایدار دارد.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو همچنین بر تعهد جهانی این رشته به همکاری با تمام اتحادیه‌های قاره‌ای و انجمن‌های ملی عضو تاکید کرد.

در این جلسه "كیت مك كانل" مدیر ورزش کمیته بین‌المللی المپیک روند برنامه‌ریزی برای بازی‌های المپیک 2024 - پاریس را ارائه کرد که ماه دسامبر در این خصوص توسط هیئت اجرایی IOC تصمیم گیری می شود. همچنین اعلام کرد پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو در خصوص برگزاری مسابقات تیمی مشترک (مردان - زنان) در المپیک 2024 در حال بررسی است.

همچنین در این نشست در راستای ارتقاء برنامه‌های برابری جنسیتی توسط "سارا استیونسون" عضو شورا در خصوص برگزاری مجمع برابری جنسیتی فدراسیون جهانی تکواندو و رهبری زنان توضیحاتی مطرح شد. این مجمع طی روزهای 27 و 28 نوامبر با همکاری کمیته ملی المپیک عربستان سعودی برگزار می شود که نتیجه آن می‌تواند برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد زنان برای نخستین بار باشد.

در این جلسه در خصوص اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه آنلاین که با حضور بیش از 1560 ثبت نام شده از 98 کشور در حال برگزاری است، نیز صحبت شد و تاکید گردید این مسابقات به عنوان بخشی از تعهد فدراسیون جهانی تکواندو به منظور کمک به یک جامعه سالم برای تمامی افراد است. فدراسیون جهانی تکواندو با به حداکثر رساندن فرصت‌های ارائه شده به منظور برگزاری مسابقات مجازی رویداهای فصلی را در فوریه برگزار خواهد کرد.

فدراسیون جهانی تکواندو همچنین در حال بررسی چالش بزرگ برگزاری رقابت‌های گرندپری است و در نظر دارد این مسابقات را پیش از بازی‌های المپیک توکیو به میزبانی "تکواندو وان" برگزار کند تا امکان بیشتری برای رقابت ورزشکاران فراهم شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده