سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اسدپور: برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی زمان کوتاهی داشتیم/ فرصت حضور حداکثری پومسه‌روها را فراهم کردیم

فاطمه اسدپور سرمربی تیم‌ملی پوسه گفت: با توجه به اینکه مسابقات غیرحضوری نسبت به رقابت‌های حضوری شرایط خاصی دارد ترجیح دادیم اصل را بر نتیجه‌گیری نگذاریم و فرصت را برای حضور حداکثری پومسه روها فراهم نماییم.

فاطمه اسدپور سرمربی تیم‌ملی پومسه در خصوص برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برای شرکت در این دو رویداد فرصت خیلی کمی در اختیار داشتیم و می‌بایست ترکیب تیم را سریعا اعلام می‌کردیم.

وی افزود: 24 مهر‌ماه بخشنامه مسابقات انتخابی تیم‌ملی پومسه اعلام شد و نفرات واجد شرایط می‌بایست ویدئوهای اجرای فرم خود را تا 5 آبان‌ماه برای فدراسیون ارسال می‌کردند؛ 6 آبان با قضاوت داوران ترکیب تیم‌ملی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی مشخص شد. نفرات اول مسابقات انتخابی در ترکیب جهانی و نفرات دوم و سوم در ترکیب تیم آسیایی قرار گرفتند.

سرمربی تیم‌ملی پومسه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات غیرحضوری نسبت به رقابت‌های حضوری شرایط خاصی دارد ترجیح دادیم اصل را بر نتیجه‌گیری نگذاریم و فرصت را برای حضور حداکثری پومسه روها فراهم نماییم.  همانطور که در ترکیب تیم ملی در دو رویداد مشاهده‌ کردید از نفر مشترک استفاده نکردیم مگر در شرایطی که انتخاب دیگری نداشتیم. 

اسدپور تصریح کرد: هدف ما این بود تا در این فرصت که فراهم شده بچه‌ها بتوانند خود را ارزیابی کنند و از سوی دیگر می‌خواستیم نفراتی که برای جهانی انتخاب شدند تنها بر این رویداد تمرکز کنند چراکه فاصله زمانی کوتاهی داریم. سعی کردیم با سرمایه‌هایی که در اختیار داشتیم ترکیبی  را انتخاب کنیم تا بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

سرمربی تیم‌ملی پومسه گفت: ویدئوهای اجرای فرم مسابقات قهرمانی آسیا در کمترین زمان و با بیشترین فشار تصویربرداری و برای اتحادیه تکواندو آسیا ارسال شد؛ اصلا قابل پیش‌بینی نیست که چه نتایجی حاصل می‌شود اما امیدوارم با توجه به فرصت محدود بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که این رقابت‌ها به صورت غیرحضوری برگزاری می‌شود، قطعا استرس و فشاری که در مسابقات حضوری وجود دارد قابل قیاس با این رقابت‌ها نیست اما می‌توانیم بچه‌ها را ارزیابی کنیم.

اسدپور تصریح کرد: در مسابقات پومسه همیشه شاهد ناداوری و اعمال سلیقه داوری بودیم؛ همان موقع هم که اعتراض می‌کردیم بی تاثیر بود اما حالا و در مسابقات غیرحضوری شرایط کاملا متفاوت می‌‌باشد و وقتی نتیجه را می‌بینیم که کار از کار گذشته است؛ این موضوع با پومسه عجین شده و چاره‌ای نیست. برای مثال در مسابقات قهرمانی جهان 2018 اختلاف بالا و واضح مرجان سلحشوری با نماینده پرو را نادیده گرفتند که این موضوع واقعا دردآور است.

سرمربی تیم‌ملی پومسه در پایان گفت: طبق اعلام قبلی قرار بود اردو دو هفته‌ای را برای شرکت در مسابقات جهانی برگزار کنیم اما با توجه به شرایط حاکم هنوز چیزی مشخص نیست. مسابقات آسیایی با جهانی متفاوت است و در رقابت‌های آسیایی تمام ویدئوهای اجرای فرم ارسال می‌شود اما برای رویداد جهانی باید در مرحله فینال به صورت زنده به اجرای فرم بپردازند. با این شرایط اگر امکان برگزاری اردو فراهم باشد به نظرم بهتر است انرژی خود را برای مرحله فینال بگذاریم تا همه در معرض خطر کمتری باشیم. حتی امکان این را داریم که برای مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی تمرینات را به صورت آنلاین برگزار کنیم تا بچه‌ها امادگی نسبی بدست آورند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده