سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نیری: باشگاه ها رکن اصلی لیگ هستند/ اولویت ما سلامت ورزشکاران است

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: بی تردید باشگاه ها و تیم ها رکن اصلی سازمان لیگ هستند و حضور بخش خصوصی باعث رونق لیگ می‌شود.

مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو با اشاره به ابلاغ شیوه نامه های بهداشتی برگزاری مسابقات رشته های رزمی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف با کارشناسان ستاد مقابله با کرونا اواسط هفته گذشته این شیوه نامه به فدراسیون ابلاغ و متعاقب آن ما هم این دستورالعمل را به باشگاه‌های حاضر در لیگ های تکواندو ارسال کردیم.

نیری با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: چرخه برگزاری لیگ به واسطه اینکه بسیاری از خانواده ها، باشگاه‌ها، تولیدکنندگان و ورزشکاران این رشته در آن حضور دارند دارای اهمیت است و تلاش خواهیم کرد که این چرخه از حرکت بازنایستد اما در این بین سلامت ورزشکاران اولویت اول ماست. 

وی افزود: بی تردید باشگاه ها و تیم ها رکن اصلی سازمان لیگ هستند و حضور بخش خصوصی باعث رونق لیگ می‌شود. کن از جمله باشگاه های ریشه دار در تکواندو است که همواره با هدف گسترش این رشته و در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کنار خانواده تکواندو حضور دارد. دغدغه مسئولین این باشگاه در خصوص حفظ سلامت ورزشکاران را درک می کنیم و این موضوع برای ما هم اهمیت دارد. 

دبیر فدراسیون تکواندو افزود: پروتکل‌های بهداشتی به فدراسیون اعلام شده است اما با توجه به شرایط موجود نمی توانیم تاریخ دقیقی برای برگزاری رقابت‌های لیگ اعلام کنیم. اولویت ما سلامت ورزشکاران است؛ به همین دلیل با توجه به شیوع کرونا در سالجاری مسابقات لیگ در رده های خردسالان و نونهالان را برگزار نمی کنیم. 

نیری در پایان گفت: با توجه به اینکه تیم‌ها در جریان پروتکل بهداشتی قرار گرفته اند، امکان ثبت نام برای تیم‌هایی که به هرعلت نتوانستد در فرصت قبلی ثبت نام کنند، مجددا امروز(یکشنبه - 20 مهرماه) فراهم شده و این ثبت نام به عنوان اعلام حضور قطعی تیم ها قلمداد و فرصتی برای واریز ورودیه به تیمها داده خواهد شد. روز سه شنبه -  22 مهرماه نیز جلسه‌ای  با حضور نمایندگان تیم‌های ثبت نام کننده در لیگ برتر و لیگ بانوان به منظور هم اندیشی درخصوص شیوه برگزاری لیگ امسال تشکیل و جزییات مورد بررسی قرار می گیرد. امیدواریم با مشارکت تیم ها و باشگاه ها بتوانیم لیگ سال جاری را به بهترین شکل و با تضمین سلامتی ورزشکاران، کادرفنی و کادر برگزاری به سرانجام برسانیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده