سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

توسط فدراسیون جهانی تکواندو صورت گرفت؛

رونمایی از اپلیکیشن آموزشی فرم‌های پومسه

فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد با همکاری شرکت  Refract اپلیکیشن آموزشی برای فرم‌های پومسه راه اندازی شده است که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد با همکاری شرکت  Refract اپلیکیشن آموزشی برای فرم‌های پومسه راه اندازی شده است که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

فدراسیون جهانی تکواندو و شرکت  Refract، طی توافقنامه‌ای به منظور توسعه اپلیکیشن‌های تکواندو همکاری خود را شروع کرده‌اند که از دستاوردهای اولیه آن می‌توان به اپلیکیشن آموزشی فرم‌های پومسه اشاره کرد.

این اپلیکیشن، ساختاری آموزشی در زمینه پومسه دارد که برای تکواندوکاران و عموم مردم امکان آشنایی و تمرین در منزل را فراهم می‌آورد.

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: افتخار می‌کنم که از نخستین اپلیکیشن آموزشی تکواندو با همکاری شرکت  Refract رونمایی کرده‌ایم؛ زمانی که ویروس کووید 19 عاملی بازدارنده برای میزبانی فعالیت‌های ورزشی و رویدادهای جهانی است، این اپلیکیشن می‌تواند در محیطی امن، مسیر ترویج تکواندو را هموار ساخته و همزمان امکان دسترسی ورزشکاران و دیگر علاقمندان را فراهم می‌کند.

"میشل چنگ" مدیر عامل شرکت Refract نیز اضافه کرد: در عصر الکترونیک، دسترسی و آسانی کار با نرم افزارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خوشحال هستیم که همکاری خود را با فدراسیون جهانی تکواندو با اپلیکیشن آموزشی پومسه آغاز کرده‌ایم. با یک اثر انگشت، می توانید در هر زمان و هر مکان به آموزش و تمرینات مقدماتی تکواندو بپردازید.

این  اپلیکیشن هم اکنون در اپل استور و گوگل پلی قابل دانلود است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده