سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

المپین پاراتکواندو کشورمان؛

عزیزی: از حمایت لوازم خانگی کن تشکر می کنم/ با انگیزه دو چندان ادامه می دهم

اولین پارالمپین پایتخت گفت: با جدیت و انگیزه ای دوچندان در اردوی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می کنم و تنها هدفم کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اصغر عزیری اولین پارالمپین تکواندو در بازی های پارالمپیک توکیو در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت: باشگاه ورزشی لوازم خانگی کن در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه مجازی با رایزنی های هیات استان و هماهنگی های صورت گرفته توسط انجمن پاراتکواندو، حمایت مادی از بنده را تا زمان برگزاری بازی های پارالمپیک اعلام کرد که جای تقدیر و تشکر دارد .

عزیزی در ادامه بیان داشت: اردوهای تمرینی تیم ملی پاراتکواندو زیر نظر پیام خانلرخانی سرمربی تیم به مدت سه هفته است که در مرکز جهانی تکواندو در حال برگزاری است و خوشبختانه فدراسیون با دراختیار قرار دادن کلیه امکانات در یک مکان، بستر بسیار خوبی را برای تمریناتمان فراهم نموده است .

اولین پارالمپین تکواندو پایتخت با بیان اینکه در شرایط آمادگی جسمانی خوبی قرار دارد در ادامه افزود: قبل از آغاز اردوها، تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کردیم و با توجه به اینکه هنوز هیچ رویدادی توسط فدراسیون جهانی اعلام نشده است و منتظر هستیم تا تاریخ بازی‌ها اعلام شود. این روز‌ها تمرکز خود را روی تمرینات هوازی و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی گذاشته ایم.

وی در پایان گفت: جا دارد از باشگاه ورزشی کن تشکر و قدردانی کنم که در این شرایط به عنوان حامی در کنار من هستند و به طور حتم تمام تلاش و سعی ام را خواهم کرد تا مدال طلای پارالمپیک را کسب کنم و پرچم ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورم و با کسب خوشرنگترین مدال قدردان زحمات کلیه کسانی باشم که در این دوران با حمایت و کمک های خود مرا همراهی کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده