سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون تکواندو

کاوه احمدی مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو ضمن بازدید از کمیته روابط عمومی با سیدمحمد پولادگر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کاوه احمدی مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، یعقوبی و خدایی از کارشناسان این مرکز ظهر امروز (چهارشنبه – 26 شهریورماه) در فدراسیون تکواندو حضور پیدا کردند.

مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به مقام شامخ شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو ادای احترام کرده و پس از بازدید از کمیته روابط عمومی با سیدمحمد پولادگر رییس و یزدان مویدی نیا نایب رییس فدراسیون دیدار و به گفت‌و‌گو پرداخت.

در این دیدار گزارشی توسط حسن شکریان رییس کمیته روابط عمومی از روند فعالیت های انجام شده در این بخش ارائه شد؛ احمدی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته، تشکیل مجموعه ای متخصص و متعهد در این کمیته را قابل توجه دانسته و نگاه حمایتی ریاست فدراسیون را از مهمترین دلایل رشد و پیشرفت این کمیته در فدراسیون تکواندو برشمرد.

پولادگر رییس فدراسیون نیز حضور مدیرکل روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان را مایه دلگرمی و انگیزه بخشی به روابط عمومی فدراسیون دانسته و گفت: به جایگاه ویژه کمیته روابط عمومی در فدراسیون اعتقاد دارم و امیدوارم با همکاری صمیمانه مجموعه های روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بتوانیم در راستای اطلاع رسانی هر چه بهتر برای مخاطبان خود و عموم مردم گام برداریم.

همچنین گسترش فعالیت در شبکه های اجتماعی، بهره گیری از محتوای چند رسانه ای، تعامل دوسویه با مخاطبان و آموزش نیروهای متخصص و کارشناسان خبره رسانه ای از جمله موارد مطرح در این دیدار بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده