سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه تهران؛

پولادگر: جام پایتخت از باشکوه‌ترین مسابقات مجازی است/ تکواندو ایران یکی از پرکارترین سال‌ها را پشت سر گذاشت

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه تهران گفت: در روزهایی که کرونا در تمام دنیا مشکلاتی را برای همه رشته‌های ورزشی ایجاد کرده، جام پایتخت یکی از باشکوه‌ترین مسابقاتی است که به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی پومسه تهران ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان هیات برای برگزاری این مسابقات گفت: تکواندو تهران فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و برگزاری چنین مسابقاتی تدبیر خردمندانه‌ای بوده است. 1300 شرکت‌کننده از 78 کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند که بسیار قابل توجه است و انشاءلله این رویداد با کیفیت بالا نیز برگزار شود. در روزهایی که کرونا در تمام دنیا مشکلاتی را برای همه رشته‌های ورزشی ایجاد کرده، جام پایتخت یکی از باشکوه‌ترین مسابقاتی است که به صورت مجازی در حال برگزاری است.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: در روزهایی که اغلب بهانه‌ای برای ساکن بودن و فعالیت نکردن دارند، برگزاری این مسابقات با این خلاقیت و نوآوری بسیار ارزشمند است. برای فدراسیون جهانی نیز اینکه فدراسیون‌ها در حوزه‌های مختلف فعال باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. تکواندو ایران در این روزها تعطیل نبوده و به جرأت می‌توانم بگویم یکی از پرکارترین سال‌ها را پشت سر گذاشتیم؛ به جز مسابقات در بخش مبارزه که نمی‌توانستیم به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنیم، دوره‌های آموزشی، داوری، هماهنگی، آزمون‌های ارتقاء کمربند و… انجام شد. همین مسابقات مجازی بین‌المللی پومسه که توسط هیات تکواندو تهران در حال برگزاری است، شاید در حالت عادی برپا نمی‌شد و خدا را شکر فعالیتی فراتر از شرایط عادی را طی ماه‌های اخیر در تکواندو ایران شاهد بودیم.

وی به انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان بهترین فدراسیون در جهان نیز اشاره کرد و گفت: این انتخاب مربوط به این دوره خاص نیست و فدراسیون جهانی گزارش 40 ساله را از ما درخواست کرد. این انتخاب به واسطه فعالیت 40 ساله تکواندو ایران در بخش‌های مختلف صورت گرفت. برای کسب این عنوان مهم به جامعه بزرگ تکواندو ایران تبریک می گویم.

پولادگر ادامه داد: مهمترین پارامتری که باعث این انتخاب شد، فعالیت چشمگیر در رده‌های سنی پایه بود. در رده سنی نونهالان از زمان آغاز مسابقات جهانی و آسیایی، تیم‌های دختران و پسران ما همیشه روی سکوی جهانی بودند و در آسیا نیز قهرمان بوده‌اند و حتی تیم‌های دختران ما در این رده موفق‌تر از پسران عمل کرده‌اند. تلاش فدراسیون برای تقویت بنیان علمی تکواندو ایران نیز بسیار مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفته است. در سمینار علمی تکواندو که روز 14 شهریورماه و همزمان با روز جهانی تکواندو برگزار شد، 110 مقاله ارائه شد که بسیار حائز اهمیت بود؛ این مهم بیانگر سطح بالای علمی تکواندو ایران است و امروز ثمره تلاش همه خانواده تکواندو ایران را می‌بینیم.

وی افزود: به عنوان خادم تکواندو ایران از تلاش‌های همه اعضای این خانواده پرافتخار در عرصه‌های مختلف تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم این مسیر درست و فعالیت چشمگیر را ادامه بدهیم تا روزی تکواندو به عنوان نمادی از مدیریت انقلاب ایران در جهان شناخته شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: سال گذشته مراسمی با شکوه توسط هیات تکواندو تهران در روز جهانی تکواندو و در سالن 12000 هزار نفری آزادی برگزار شد؛ این رویداد بسیار مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفت و در مجله WT نیز منتشر شد که اهمیت بسیار بالایی دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده