سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سروی: برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در وزن اول و دوم به جمع‌بندی رسیده‌ایم

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با بررسی کادرفنی و آنالیز صورت گرفته برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در وزن اول و دوم به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دختران تیم ملی تکواندو از 25 اسفندماه و با شیوع ویروس کرونا در کشور اردوی خود را تعطیل کردند و پس از آن نزدیک به 7 ماه تمرینات خود را به صورت آنلاین زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کردند اما این نوع آماده سازی برای تکواندوکاران و کادرفنی نتایج ایده آل را به همراه نداشت.

حالا دختران ملی‌پوش قرار است از روز 20 مهرماه تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کنند.

زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو با اشاره به این خبر گفت: دختران ملی‌پوش تکواندو کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو و قهرمانی آسیا آماده می‌کردند با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه تمرینات خود را تعطیل کردند و پس از آن به صورت آنلاین برای حفظ آمادگی تلاش می‌کردند.

وی افزود: روز گذشته با رییس فدراسیون تکواندو، رییس سازمان تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان جلسه‌ای را برگزار کردیم که در خصوص آغاز اردو، برنامه‌های پیش‌رو و ... صحبت و تصمیم‌گیری شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد بانوان اردوی خود را از دهه سوم مهرماه آغاز کنند.

نایب رییس بانوان با اشاره به نفرات دعوت شده به اردو خاطرنشان کرد: با بررسی کادرفنی و آنالیز صورت گرفته در خصوص کشورهایی که کسب سهمیه کرده‌اند و کشورهای آسیایی که به عنوان رقیب جدی ما محسوب می‌شوند، برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک در وزن اول و دوم به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

سروی اینطور ادامه داد: غزل سلطانی و مهلا مومن‌زاده در وزن اول و ناهید کیانی و یلدا ولی‌نژاد در وزن دوم برای حضور در اردوی تیم‌ملی دعوت‌ شده‌اند؛ همچنین انشالله در ادامه راه دو حریف تمرینی نیز در اردو شرکت خواهند کرد.

نایب رییس بانوان در پایان گفت: خدا را شکر توانستیم مجوز برگزاری اردو را کسب نماییم؛ انشالله تا زمانی که تاریخ برگزاری مسابقات کسب سهمیه اعلام می‌شود دختران ملی‌پوش تمرینات خود را به صورت مستمر پشت سر می‌گذارند تا بتواند همانند گذشته نماینده شایسته‌ای برای تکواندو کشورمان باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده