سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

توسط هیات تکواندو استان زنجان صورت گرفت؛

حضور در منزل صدقعلی کاظمی پهلوان 95 ساله زنجانی

به مناسبت روز جهانی تکواندو قهرمانان ملی پومسه به همراه مسئولین هیات تکواندو استان زنجان در منزل صدقعلی کاظمی پیشکسوت و پهلوان 95 ساله حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، به مناسبت روز جهانی تکواندو قهرمانان ملی پومسه به همراه مسئولین هیات تکواندو استان زنجان در منزل صدقعلی کاظمی پیشکسوت و پهلوان 95 ساله حاضر شدند.

در ادامه برنامه های روز جهانی تکواندو ریاست و هیات همراه تکواندو استان به همراه قهرمانان ملی خود نرگس میناخانی، پرستوزینالی و فاطمه سیدی برای ارتباط گیری با جامعه ورزشی استان به دیدارصدقعلی کاظمی قهرمان و پهلوان کهن سال استان در عرصه ورزش کشتی رفتند.

سُکّان دار این جلسه، پیشکسوت 95 ساله ورزش زنجان صدقعلی کاظمی بود که به عنوان میزبان از سخنان خود جمع حاضر را بهره‌مند نمود🌸. کاظمی با بیان خود در دل تاریخ🔎 قدم نهاده و از معراج رفتن پیامبر(ص) گفت تا صعود خودش به قله های رفیع قهرمانی و پهلوانی... 📌مخاطب سخنان این پهلوان که بیشتر قهرمانان ملی استان بودند، وی قهرمانی و پهلوانی را مکمل یکدیگر دانست و گفت: اصل داشتن روحیه پهلوانی می باشد و شاه کلید همه قهرمانی ها و پهلوانی ها نماز است و تلاش.

 صدقعلی، پهلوانی را تعبیر عاشقانه ای کرد و با اشاره به این بیتِ "کوه را عشق از جا کند و شهرتش فرهاد برد"  به فاتح بودن انسان در همه عرصه ها اشاره نمود و افزود: عشق بود که خیبر را از جا کند و عشق هست که شما را به هدف می رساند و ماندگار خواهد کرد در دل تاریخ، عشق به خدا، عشق به نماز و عشق به ورزش را.

پهلوان کشتی در ادامه با اشاره به این سخن حکیمانه که عمری دیگران کاشتند و ما خوردیم و حال ما بکاریم و دیگران بخورند جلسه را به سمت تلاش و امید در عرصه ورزش توام با فرهنگ حسینی سوق داد و خطاب به قهرمانان حاضر در این جلسه، سرلوحه قرار دادن زندگی حسینی و تمشیت روحیه پهلوانی خود را سفارش کرد چرا که اینها الگوی جامعه ورزشی هستند و تاکید پهلوان استان به مردم عزیز این بود که مبادا این قهرمانان به فراموشی سپرده شوند.

در ادامه علی سپهری رئیس هیات تکواندو استان زنجان ضمن تشکر از پذیرش خانواده تکواندو توسط پیشکسوت کشتی پهلوانی، به تجربه و تلاش بی بدلیل این فعال ورزشی در استان و قهرمانی های سالهای دور وی پرداخت و ابراز امیدواری نمود این حضور و ارتباط به روز جهانی تکواندو ختم نشود و دوستان هیات همواره برای ارائه طریق و دریافت رهنمون به دیدار پیشکسوتان ورزش استان حاضر شوند.

حسن ختام این جلسه اهدای لوح تقدیر و تمثال حرم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از طرف ریاست هیات تکواندو به پاس زحمات و قدردانی از تلاش های بی وقفه صدقعلی کاظمی پهلوان95 ساله  استان زنجان بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده