سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل؛

تکواندو رشته المپیکی است و باید لیگ های استانی راه اندازی شود

سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در جلسه با رییس هیات تکواندوی استان اردبیل گفت: تکواندو رشته المپیکی هست وباید به دنبال راه اندازی لیگ استانی باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه با رییس هیات تکواندو با تاکید بر اینکه رشته تکواندو یک رشته المپیکی است، گفت: از هیات استان انتظار می رود که نسبت به راه اندازی لیگ استانی بین باشگاه ها اقدامات لازم را انجام دهد و در تمامی رده های سنی نسبت به تیمداری درسطح استان ، منطقه و حتی کشوری به صورت ویژه برنامه داشته باشد.

انوشیروانی اضافه کرد: تکواندو استان اردبیل با توجه به ظرفیتی که دارد می تواند جایگاه خوبی را در کشور داشته باشد تمام سعی و تلاش هیات باید به دنبال کسب سهمیه تیم ملی باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان تصریح کرد: استعدادیابی در رده های سنی مختلف به ویژه رده های پایه، تیم داری در لیگ های منطقه ای و کشوری و آموزش باید در راس برنامه های هیات های ورزشی به خصوص تکواندو باشد.

او تصریح کرد: اگر بخواهیم به دنبال توسعه زیر ساخت های ورزشی و همچنین پیشرفت ورزش استان در سطح کشور باشیم باید لیگ های استانی را راه اندازی کنیم و این لیگ می تواند انگیزه ای برای ورزشکار باشد.

خوش روزی رییس هیات تکواندوی استان گفت: 92 مربی مرد و زن در سطح اردبیل در این رشته فعال هستند و 51 داور هم در این رشته ورزشی در استان وجود دارند.

وی افزود: در این دوره ای که با شیوع ویروس کرونا درگیر هستیم، توانستیم 4 دوره هماهنگی برای مربیان استان اردبیل به صورت مجازی و چندین دوره مسابقات مجازی را برگزار نماییم.

خوشروزی تصریح کرد: تکواندو در بخش بانوان توانسته خوب عمل کند و در سال های اخیر موفقیت های خوبی را در سطح کشوری بدست آورند؛ بانوان در سال98 توانستند مقام دوم مسابقات شمال غرب کشور را بدست آورند و دو نفر از تکواندوکاران استان نیز توانستند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده