سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس انجمن پاراتکواندو خبر داد؛

حضور پاراتکواندو در بازی های پاراآسیایی جوانان

رییس انجمن پاراتکواندو از حضور این رشته در بازی های پاراآسیایی 2021 جوانان در بحرین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود لشکری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی های پاراآسیایی جوانان سال ۲۰۲۱ در بحرین برگزار خواهد شد که رشته پاراتکواندو نیز برای اولین بار به عنوان یکی از رشته های معلولان در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت خواهد کرد.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم تیم خوبی را عازم بازی های پاراآسیایی کنیم فراخوانی را برای شناسایی ورزشکاران پاراتکواندو به استان ها دادیم تا بتوانیم بعد از اینکه شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد و ستاد ملی کرونا وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کرد با برگزاری انتخابی تیم ملی جوانان مستعد را شناسایی و تیم ملی خوبی را برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان آماده کنیم.

لشگری اضافه کرد: اینکه با چه تعداد و در چه اوزان و کلاس هایی می توانیم در بازی های پاراآسیایی جوانان حضور پیدا کنیم بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد که البته بعد از شناسایی بازیکنان در این زمینه جلسه ای را با کمیته ملی پارالمپیک خواهیم داشت و نفرات اعزامی مشخص می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای را برای تیم پاراتکواندو دارید افزود: فعلا که در حال حاضر کلیه اردوها تعطیل است و تا پایان ۲۰۲۰ فدراسیون جهانی مسابقات را لغو کرده است. ما منتظر برنامه فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۱ هستیم تا ببینیم چه برنامه ای را برای پاراتکواندو در نظر گرفته است تا بعد از اینکه مجوز برگزاری اردوها صادر شد برنامه های خود را اجرا کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت ورزشکاران پاراتکواندوی پارالمپیکی گفت: این رشته چون یکی از رشته های پر برخورد است امکان برگزاری رشته های غیر متمرکز وجود ندارد و ورزشکاران به صورت انفرادی و زیر نظر مربیان خود تمرینات خود را پیگیری می کنند. البته اینکه بازی های پارالمپیک برگزار شود یا خیر هنوز مشخص نیست و ما سعی می کنیم تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی را به صورت مجازی و تحت نظارت مربیان تحت نظر داشته باشیم تا زمانی که شرایط برگزاری اردوهای متمرکز فراهم شده و بتوانیم آنها را اردو دعوت کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده