سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو استان اردبیل؛

افزایش مشارکت ها در سرنوشت تکواندو استان و استقبال از دیدگاههای مختلف جزو اولویت ها است

رییس جدید هیات تکواندو استان اردبیل از پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران تکواندو برای مشارکت در سرنوشت این رشته ورزشی در استان دعوت کرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، تورج خوشروزی رییس جدید هیات تکواندو استان اردبیل با اشاره به اقداماتی اساسی از زمان برگزاری مجمع به منظور پیگیری مشکلات و تحویل دفتر و اقدام در راستای مسایل مالی و معرفی نفرات لازم به عنوان خزانه دار، مسئول دفتر و شناسایی افراد موثر برای هیات رییسه و اقدامات اولیه دیگر، افزود: طی کار کارشناسی نسبت به بررسی عملکرد گذشته کمیته های هیات استان و نیز هیات های تابعه اقداماتی انجام شده است.

خوشروزی ادامه داد: اصل و اساس در دوره جدید، عملکرد مطلوب و افزایش رضایت مندی هاست و دراین راستا از دیدگاههای مختلف حمایت خواهد شد.

رییس هیات تکواندو استان اردبیل اظهار داشت: هر کسی که دلسوز میهن و سرنوشت جامعه بوده، دغدغه توسعه ورزش و تکواندو در استان دارد، هیات تکواندو را متعلق به خود بداند و مجموعه مدیریتی جدید هیات نیز دست یاری به سوی این انسانهای خیرخواه و دلسوز دراز کرده است.

وی تاکید کرد: در کمیته های هیات ها سعی خواهد شد از افراد دارای ابتکار و انگیزه بیشتر برای خدمت رسانی استفاده شود و اگر شخصی از وجود قابلیت در خود برای ارتقاء سطح کمی وکیفی امور در قالب عضویت در کمیته ها مطمئن بوده و تمایل داشته باشد، مراتب را اعلام دارد.

خوشروزی رییس هیات تکواندو استان اردبیل ادامه داد: حفظ اتحاد و انجام کار گروهی در فضایی صمیمانه و انجام خیرخواهانه امور برای رضایت پروردگار، شرط محوری در سازماندهی ها خواهد بود و نفع همه در ساخته و پرداخته شدن چنین فضایی در مجموعه می باشد.

خوشروزی از کلیه پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران تکواندو استان اردبیل دعوت کرد تا هرگونه ایده، پیشنهاد و انتقاد خود را درجهت توسعه تکواندو، ساماندهی امور و رفع نقاط ضعف بصورت مستقیم با ایشان در جریان بگذارند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده