سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلسه ریاست هیات تکواندو استان زنجان با رییس کمیته قضایی هیات

جلسه ریاست هیات تکواندو زنجان با رییس کمیته قضایی هیات روز چهارشنبه - 18 تیرماه در سالن جلسات خانه تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، جلسه ریاست هیات تکواندو زنجان با رییس کمیته قضایی هیات در حضور نایب رئیس بانوان و مسئول کمیته قضایی بانوان روز چهارشنبه - 18 تیرماه در سالن جلسات خانه تکواندو استان برگزار شد. 

در این جلسه که پرویزبابالی مسئول کمیته قضایی هیات استان، پرویزی نایب رییس و قزلباش مسئول کمیته قضایی بانوان حضور داشتند، روند کاری این کمیته توسط بابالی تشریح شد و رییس هیات انتظارات خود و نقشه راه این کمیته را بیان نمود.

علی سپهری با تاکید بر رویکرد ارشادی این کمیته اذعان نمود ما باید به جای تلاش برای مچگیری در پی دستگیری، یاری و کمک باشیم و دنبال و منتظر این نباشیم که خطایی رخ دهد تا آن را در کمیته طرح و بررسی کرده و بلکه حکم صادر نمائیم.

وی افزود: چشم انداز این کمیته در راستای آموزش، مشاوره مسائل حقوقی و انضباطی به جامعه تکواندو باید باشد که این مهم برای کاستن موارد قضایی و تعالی و فرهنگ سازی زیست ورزشی به دور از حواشی و تخلفات نقش بسیار مهمی دارد.

سپهری رییس هیات تکواندو استان زنجان رصد همه جانبه جامعه تکواندو مخصوصا در فضای مجازی توسط این کمیته و کمیته نظارت و بازرسی را یکی از موثرترین راهکارها برای پیشگیری از ارتکاب تخلف دانست و گفت: ارتباط و همکاری تنگاتنگ این دو کمیته، پیش قراول نیل به اهداف عالیه هیئت تکواندو استان که همان تکواندو عاری از حاشیه های کاذب و فعالیت در فضای صمیمی و سرشار از موفقیت می باشد، خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده