سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی؛

روابط عمومی ویترین هر مجموعه است

رییس هیات تکواندو استان آذربایجانشرقی به نقش روابط عمومی در خبر رسانی اشاره کرد و این بخش را ویترین هر مجموعه ای دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجانشرقی، ئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای روابط عمومی استان ضمن ابراز رضایت از عملکرد آنان در سال گذشته گفت: روابط عمومی به دلیل جایگاه که دارد ویترین هر مجموعه بوده و عملکرد هر سازمانی با عملکرد روابط عمومی نمود بیشتری پیدا می کند.

وی گفت: روابط عمومی علاوه بر وظایفی روتینی که همچون تهیه خبر و پوشش مسابقات دارد، باید خلاقیت‌هایی جهت بازتاب بهتر فعالیت‌های هیات نماید و در این راه از ابتکارات نوین روابط عمومی استقبال می کنم.

رنجبرپور تاکید کرد: در روزهایی که مسابقه برگزار نمی شود روابط عمومی وظیفه سنگین‌تری را دارد تا نشان دهد فعالیت های تکواندویی تعطیل نیستند و تنها به دلیل شیوع ویروس کرونا نحوه تمرینات از گروهی به فردی تغییر یافته است.

وی گفت: پیگیری از وضعیت قهرمانان استان و همچنین پیشکسوتان این رشته باید در اولویت‌های روابط عمومی قرار داشته و برنامه‌هایی برای تکریم این عزیزان در نظر گرفته شود.

رنجبرپور همچنین توجه به استعدادهای رشته تکواندو کمک به استعدادیابی و شکوفایی چهره های مستعد در رده های پایه برشمرده و از روابط عمومی خواست در این بخش بیشتر از گذشته اهتمام ورزیده شود.

در این دیدار فرهاد فرهادپور مدیر روابط عمومی هیات تکواندو استان و فرانک نوجی آذر مسئول روابط عمومی بانوان به تشریح عملکرد روابط عمومی استان در سال 98 پرداخته و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای عملکرد مطلوب‌تر روابط عمومی ارائه دادند.

این نشست با حضور واحدی دبیر هیات و امینی مسئول کمیته آموزش هم حضور داشتند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده