سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مخالفت شهروندان توکیو با برگزاری بازی‌های المپیک

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بیش از نیمی از شهروندان توکیو با برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک در سال 2021 هم مخالف هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بازی‌های المپیک توکیو 2020 به دلیل همه گیری ویروس کرونا به سال 2021 موکول شده اما شک و گمان‌هایی در مورد برگزاری این رویداد حتی بعد از یک‌ سال همچنان وجود دارد.

طبق تحقیقات انجام شده 51.7 درصد شهروندان توکیو موافق لغو و یا تعلیق مجدد بازی‌های المپیک هستند، در حالیکه 46.3 درصد موافقت خود را با برگزاری این رویداد اعلام کردند. 24 درصد نیز موافق تغییر تاریخ برگزاری المپیک به زمانی دیرتر از سال بعد هستند. این راه حل‌های جایگزین بارها توسط مسئولان برگزار کننده المپیک توکیو 2020 و مدیران کمیته بین المللی المپیک رد شده است.

31 درصد شهروندان نیز موافق تغییر شکل برگزاری در تاریخ به تعویق افتاده هستند.

برنامه ریزان توکیو 2020  به منظور ساده تر کردن هر چه بیشتر رقابت‌ها، حدود 200 ایده را آماده کرده‌اند. 15.2 درصد از شهروندان نیز از برگزاری المپیک با همان کیفیت قبلی پشتیبانی کردند.

بسیاری معتقدند که تاریخ‌های تعیین شده برای المپیک توکیو در صورت شیوع مجدد ویروس کرونا در سطح وسیع و تولید نشدن واکسن آن همچنان امکان پذیر نخواهد بود.

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک موافق لغو رقابت‌ها در صورت فراهم نشدن امکان برگزاری در سال 2021 است و در مورد تعویق مجدد آن همچنان ملاحظاتی در نظر نگرفته است.

هارویوکی تاکاهاشی، عضو هیات مدیره کمیته برگزاری توکیو 2020 معتقد است که تغییر تاریخی دیگری باید در برگزاری این رویداد اعمال شود. تاخیر در برگزاری رقابت‌ها چالش‌های منطقی زیادی را در پی خواهد داشت که باخ از آن با عنوان " پازلی بزرگ که نیاز به جاگذاری اجزاء مختلف آن وجود دارد."

یکی از موضوعات اصلی مورد بحث در هیات‌های انتخاباتی امسال توکیو، برنامه ریزی مجدد برای برگزاری رقابت‌ها است. ترس‌ها در مورد موج دوم ویروس کرونا در پایتخت ژاپن با ابتلای 50 مورد جدی در طول چهار روز گذشته  افزایش پیدا کرده و ژاپن را در وضعیت هشدار قرارداده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده