سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فرهادیان: به سروش حق می‌دهم، اما ما هم محدودیت داریم

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: من به سروش احمدی و امثال او حق می دهم چون تامین مخارج زندگی سخت شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،آرش فرهادیان، رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در واکنش به گزارشی که از تلویزیون درباره مسافرکشی سروش احمدی پخش شد، به "ورزش سه" گفت: این فیلم را خود سروش احمدی برای من فرستاد. اعتقاد دارم ورزشکاران شغلی به جز ورزش ندارند و تنها منبع درآمدشان همین حوزه به شمار می رود. حق دارند اگر ناراحت باشند و به خاطر نبود درآمد کافی مجبور شوند به شغل دیگری هم بپردازند. اما این سوال را مطرح می کنم. فدراسیون های ورزشی با توجه به بودجه محدودی که دارند، چقدر می توانند به ورزشکاران کمک کنند؟ وزارت ورزش صندوقی به نام صندوق حمایت از قهرمانان را راه اندازی کرده و این حمایت در حوزه کاری آن صندوق است.

وی افزود: سروش احمدی یکی از ورزشکاران بااخلاق ماست و حتی پیش از این هم اطلاع داشتیم که در حوزه کشاورزی فعالیت می کند و جزو بچه های زحمتکش و پرتلاش است. ما هر کمکی از دستمان بربیاید، دریغ نمی کنیم. با این حال شما در نظر بگیرید چند نفر در تکواندو مدال آسیایی، جهانی و المپیکی دارند. آیا فدراسیون می تواند به همه نفرات این لیست حقوق بدهد؟

فرهادیان در پایان گفت: فدراسیون در بدترین شرایط اقتصادی هم اجازه نداد لیگ تعطیل شود تا تکواندوکاران از این طریق تامین شوند. حتی ما در همین روزهای کرونایی هم حقوق بازیکنان المپیکی و کادرفنی تیم های ملی مردان و زنان را تا حدودی پرداخت کردیم. من به سروش احمدی و امثال او حق می دهم چون تامین مخارج زندگی سخت شده، ‌اما نمی دانم چه راهکاری برای حل مشکلات اینچنینی وجود دارد. امیدوارم با توجه به محدودیت های مالی فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای کمک به این ورزشکاران پا پیش بگذارند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده