سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فرهادیان: مجوزی برای آغاز تمرینات صادر نشده است/ برگزاری اردوها در این زمان توجیهی ندارد

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: تا این لحظه هیچ مجوزی از ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر برگزاری اردوها برای فدراسیون تکواندو صادر نشده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان در گفت و گو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه هنوز برنامه ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی نداریم، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ مجوزی از ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر برگزاری اردوها به فدراسیون تکواندو ابلاغ نشده است. طبیعتاً باید برای تیمهای ملی برنامه ریزی داشته باشیم و از نظرات کادر فنی و مدیر فنی استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: با 2 مسئله مواجه هستیم؛ یکی عدم صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا ورزش و وزارت ورزش و جوانان که مرتباً مسائل مربوطه را به فدراسیون ها ابلاغ می کنند و دیگری بحث تعویق مسابقات پیش رو است که در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری آتی از جمله مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای انتخابی المپیک توکیو هنوز تصمیم گیری نشده است.

فرهادیان اضافه کرد: آخرین تقویمی که فدراسیون جهانی تکواندو چند روز گذشته ارسال کرده، مجدداً هیچ تاریخی برای رقابتهای تکواندو بانوان انتخابی المپیک مشخص نشده و احتمال دارد باز هم چندین ماه به تعویق بیفتد.

رئیس سازمان تیمهای ملی تکواندو با اشاره به اینکه رئیس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده که احتمال لغو بازیهای المپیک وجود دارد، گفت: اگر قرار باشد هیچ رقابتی برگزار نشود، باید با تدبیر برنامه ریزی کنیم و برنامه ها را پیش ببریم چرا که در صورت لغو المپیک شروع اردوها در این فاصله زمانی توجیه فنی ندارد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده