سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

جلسه تودیع و معارفه رییس هیات تکواندو استان زنجان

جلسه تودیع و معارفه رییس هیات تکواندو استان زنجان در خانه تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان زنجان، مراسم تودیع و معارفه رییس هیات تکواندو استان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، هیات رییسه هیات تکواندو و مسئولین کمیته ها برگزار شد. 

در این مراسم که  به علت شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، ابوالفضل خدایی ریاست سابق هیات تکواندو استان درباره فعالیت های هشت ساله خود صحبت کرد و ضمن تبریک به رییس جدید افزود: با تجربه کافی و مدیریت درست در کنار انرژی جوانانه سپهری، آینده درخشانی را برای هیات تکواندو استان زنجان شاهد خواهیم بود، که این میسر نمی گردد مگر به تلاش و اتحاد و انسجام خانواده بزرگ تکواندو استان که همه باهم برای محقق شدن این مهم دست به دست هم خواهیم داد.

در ادامه علی سپهری ریاست جدید هیات تکواندو استان از حضور خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تقدیر کرد و ضمن قدردانی ویژه از ابوالفضل خدایی به منظور زحمات هشت ساله وی و تیم تلاشگرشان که بصورت شبانه روزی بود، از اهمیت بالای همکاری و همفکری کمیته ها و اساتید جهت توسعه تکواندو استان سخن گفت و افزود: با صرف نمودن واقعی کلمه هیات و استفاده از خرد جمعی، با برنامه ریزی انجام گرفته آکادمیک برای 4 سال آتی امیدواریم روزهای خوب و پر از موفقیتی را در کنار دوستان داشته و به هدف نهایی که همان موفقیت در عرصه های جهانی و المپیکی قهرمانان این رشته می باشد را با در نظر گرفتن سایر فعالیت ها نائل شویم.

سپس علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد هفتگی تکواندوبه تحسین از فعالیت های پر فروغ هیات تکواندو زنجان پرداخت و گفت: ورزش استان هر چه قدر از حاشیه ها به دور بوده و به متن کار پرداخته موفقیت های بهتری را کسب کرده است.

مدیرکل با درخواست از رئیس جدید برای تلاش در زمینه تعالی همه گرایش های تکواندو از جمله کیورگی و پومسه از غفار امانی که چند ماهی به عنوان سرپرست  هیات تکواندو استان قبول زحمت کرده بود، تشکر نمود و افزود: شکر خدا تکواندو زنجان از امکانات خوبی چه از لحاظ منابع انسانی و چه تجهیزات برخوردار است که این خود به پیشرفت تکواندو در استان کمک می کند.

خلیلی با آرزوی موفقیت برای علی سپهری و تقدیر از زحمات ابوالفضل خدایی گفت: به تکواندو استان قول میدهم که حمایت و پشتیبانی اداره کل بیش از پیش از این رشته موفق و پرطرفدار خواهد بود چرا که اعتقاد دارم تکواندوی استان حرف های زیادی برای گفتن دارد و با بهره گیری از تمامی اعضای این خانواده که رئیس جدید سرلوحه کار خود قرار خواهد داد قطعا شاهد موفقیت روز افزون آن خواهیم بود.

در پایان مراسم به پاس تقدیر از زحمات ریاست و سرپرست سابق هیات تکواندو استان از زحمات خدائی و امانی با اهداء لوح، تجلیل شد و علی سپهری به عنوان رئیس این هیئت معرفی گردید.

شایان ذکر است؛ علی سپهری پیش از این نیز تجربه حضور در اکثر کمیته های تکواندو استان و دبیری این هیات را در سال های نه چندان دور داشته اند که هم اکنون در سمت مدیریت روابط عمومی دانشگاه زنجان مسئولیت دارند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده