سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قنبری: نفرات برتر پومسه غیرحضوری به مسابقات ورود به اردو دعوت می شوند

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو گفت: برای افزایش انگیزه شرکت کنندگان مسابقات پومسه غیر مجازی قرار است نفرات اول و دوم به رقابت‌های ورود به اردو دعوت شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، علی اشرف قنبری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات مجازی پومسه در قالب طرح پویش دست‌های خدایی اظهار داشت: یکی از کارهای فدراسیون تکواندو پس از شیوع ویروس کرونا که به تمامی فعالیت‌های ورزشی شوک وارد کرد، برگزاری مسابقات مجازی پومسه است. از طرفی برگزاری مسابقات تنها یک بخش از سایر فعالیت‌های پویش دست‌های خدایی است و در این مدت شاهد جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و توزیع مواد غذایی میان خانواده‌های کم بضاعت از سوی کمیته‌های فرهنگی هیئت‌های استانی بودیم.

وی در خصوص دریافت ورودیه 40 هزار تومانی برای حضور در مسابقات گفت: بخشی از پویش دست‌های خدایی برگزاری مسابقات مجازی پومسه به منظور جذب کمک‌های نقدی تمام تکواندوکاران کشور برای کمک به خانواده‌های تکواندوکارانی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا است. در این راه حتی بحث‌هایی مطرح شد که با توجه به اعلام علاقه تکواندوکاران برای کمک مبلغ ورودی بالاتر باشد، اما در نهایت به این رقم رسیدیم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو تصریح کرد: با دستور سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو قرار است تمام پول دریافتی از این طرح به حساب خانواده‌های آسیب دیده پرداخت شود. تمام هزینه‌های برگزاری مسابقات نیز از سوی فدراسیون تکواندو پرداخت خواهد شد. شاید گفته شود که مسابقات مجازی چه هزینه‌های خواهد داشت، اما به هر حال بحث نرم‌افزاری، اینترنت، مدیریت فیلم‌های دریافتی از سوی شرکتی که فیلم‌ها در آنجا قرار می‌گیرد و همچنین پذیرایی افطار داوران در 6 روز برگزاری این مسابقات هزینه‌‌ای بیشتر از مبلغ جمع‌آوری شده برای فدراسیون خواهد داشت.

قنبری با اشاره به دعوت نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی پومسه گفت: به منظور افزایش انگیزه برای شرکت کنندگان این مسابقات قرار است نفرات اول و دوم به رقابت‌های ورود به اردوی تیم ملی پومسه دعوت شوند. همچنین به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال اهدا و برای تمام شرکت کنندگان گواهی حضور صادر خواهد شد. قطعا برای نفرات برتر جوایز نقدی نیز در نظر گرفته خواهد شد که هنوز مبلغ آن قطعی نشده است.

وی در خصوص سرنوشت تورنمنت‌های لغو شده جام فجر، جام باشگاه های آسیا و تورنمنت آزاد کیش گفت: با توحه به شرایط کرونا در این خصوص تصمیم گیری نشده، اما قرار است فدراسیون در آینده نزدیک تاریخ برگزاری این مسابقات را اعلام کند. پیش‌بینی ما با بهتر شدن شرایط برگزاری این تورنمنت‌ها در پاییز ماه است و تا این لحظه بنا داریم اگر شرایط اجازه دهد مسابقات را در سال 2020 برگزار کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده