سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته آزمون البرز؛

86 درصد از شرکت کنندگان در آزمون های سال 98 موفق به اخذ کمربند شدند

حسین خاکی فیروز مسئول کمیته آزمون استان البرز گفت: 86 درصد از شرکت کنندگان در آزمون های سال 98 موفق به اخذ کمربند شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، با اعلام حسین خاکی فیروز مسئول کمیته آزمون، 6 دوره آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان دو طی سال 98  برگزار شده است.

وی با اشاره به مطلب مذکور گفت: در طی برگزاری این شش دوره 1837 نفر در بخش مردان در آزمون شرکت کردند و 25 ممتحن نیز مسئولیت انجام تست از شرکت کنندگان را داشته اند. ضمن آنکه در همه ادوار برگزاری آزمون نمایندگانی از استان به عنوان نماینده فدراسیون و ممتحن در دیگر استان ها شرکت داشتند.

مسئول کمیته آزمون استان شرح تعداد شرکت کنندگان در آزمون قرمز، دان یک و دو را به تفکیک در طی 6 دوره برگزاری بدین شرح اعلام کرد: قرمز: 896 نفر/ دان یک: 98 نفر/ پوم یک: 485 نفر/ دان دو: 132 نفر/ پوم دو: 228 نفر

خاکی فیروز افزود: ضمنا طبق سنوات گذشته و ثبت درخواست در سایت بانک اطلاعات 6 دوره آزمون ارتقاء کمربند را نیز طی فاصله زمانی دوماهه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: استان البرز سال گذشته و در تیرماه میزبان آزمون دان 3 و 4 کشوری بود که با حضور 362 نفر از سراسر کشور برگزار گردید.

خاکی فیروز با گریزی بر آمار قبول شدگان سال جاری در آزمون های مشروحه گفت: 86 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون ها موفق به ارتقاء کمربند شدند.

مسئول کمیته آزمون افزود: امسال نیز کمیته آزمون تعداد 122 کوکیوان را از درخواست کنندگان دریافت و تحویل فدراسیون تکواندو داد. همچنین 51 نفر زن و مرد در آزمون جهشی کوکیوان سال 1398 شرکت کردند.

وی گفت: اعضاء کمیته آزمون برای برگزاری مطلوب آزمون و ارائه خدمات به اساتید و تکواندوکاران یک روز در هفته در هیات استان حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به حمایت های مسئولین هیات از این کمیته گفت: انشالله  در سال جاری نیز با برنامه ریزی منسجم خدمات مطلوبی به خانواده پر افتخار تکواندو استان در این حوزه ارائه دهیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده