سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری جلسه ی تشکیل ستاد استانی دست های خدایی اصفهان

هیات تکواندو استان اصفهان به منظور تشکیل ستاد استانی پویش دست های خدایی جلسه ای را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان، با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیامد های اجتماعی و اقتصادی آن بر جامعه ورزش به خصوص خانواده بزرگ تکواندو استان اصفهان و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص برگزاری “رزمایش همدلی کمک مومنانه” و در راستای سیاست های فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در خصوص تشکیل ستاد پویش دست های خدایی و کمک به نیازمندان خانواده تکواندو استان اصفهان جلسه ای برگزار شد.

این جلسه به ریاست شهرام الله آبادی رییس هیات تکواندو استان اصفهان، نائب رئیس بانوان و آقایان، دبیر هیات و مسئولین دیگر هیات برگزار و ضمن ایراد صحبت و اعلام دیدگاه ها و نظرات، حاضرین، نسبت به انتخاب رئیس و دبیر ستاد پویش دست های خدایی اقدام گردید.

در این نشست علی معینی به عنوان رئیس ستاد و حسن علیدوستی به عنوان دبیر ستاد انتخاب شد. یدالله رضوانی، شهره اسفندیاری، رسول متین فر، حسین جدیری، غلامرضا عابدی، جواد ابن یمین، سید مرتضی رفیعی پور، سعید خانیان، رسول عرب و صفورا کیهان پور اعضای این ستاد هستند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید اعضای ستاد پیگیری های لازم به منظور دعوت از خیرین و افرادی که به نحوی می توانند در این امر خیر کمک و همیار هیات تکواندو باشند دعوت به عمل آورده تا نسبت به محقق ساختن این وظیفه انسانی و الهی کمک نمایند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده