سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قنبری: در صورت عادی شدن شرایط مسابقات سال 1399 طبق تقویم برگزار خواهد شد/ قهرمانی نوجوانان کشور به نیمه اول تیرماه موکول شد

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات سال‌جاری طبق تقویم از پیش اعلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و تنها تغییر در تاریخ برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور می‌باشد که به نیمه اول تیرماه موکول شده است.

علی اشرف قنبری رییس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو با اعلام این خبر که تمامی مسابقات در نظر گرفته شده برای سال‌جاری طبق تقویم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مسابقات و برنامه‌های ورزشی تحت الشعاع قرار گرفته و تغییر پیدا کرده است اما این تغییرات برای کمیته مسابقات تکواندو بسیار کم بوده است. چنانچه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد و وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برگزاری مسابقات را بدهند، رقابت‌های تکواندو از نیمه اول تیرماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: تنها تغییر ایجاد شده در برگزاری مسابقات، مربوط به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور می‌باشد. این مسابقات پیش از این قرار بود نیمه دوم خردادماه برگزار شود که به نیمه اول تیرماه موکول شد.

رییس کمیته مسابقات در ادامه گفت: طبق تقویم مسابقات قهرمانی خردسالان کشور نیمه دوم تیرماه برگزار خواهد شد و قهرمانی نونهالان کشور نیمه دوم مردادماه پیگیری می‌شود که طبق دو سال گذشته این رویداد در قالب المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان انجام می‌گردد. برهمین اساس تاریخ دقیق از سوی وزارت اعلام می‌شود.

قنبری تصریح کرد: رقابت‌های کشوری پومسه مهرماه و مسابقات قهرمانی بزرگسالان نیز آذرماه برگزار می‌شود. همچنین آذرماه مسابقات قهرمانی کشور پاراتکواندو را در دستور کار داریم و پاراتکواندوکاران باید در بانک اطلاعات عضو شوند چراکه از این دوره به بعد به صورت سایتی برگزار خواهد شد. رقابت های کشوری قرآن و پومسه ویژه مربیان را نیز امسال در برنامه داریم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود مسابقات کشوری هانمادانگ به منظور حضور در رقابت‌های جهانی 2020 اسفندماه برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا این رویداد را به تعویق افتاد؛ با توجه به اینکه رقابتهای جهانی هانمادانگ  در تقویم جدید قرار است سال 2021 برگزار شود، نفراتی که ثبت نام کردند می‌توانند  در مسابقات کشوری که پایان سال‌جاری برگزار می‌شود شرکت کنند. برای سایر هانمادانگ‌کارانی که می‌خواهند حضور پیدا کنند نیز بخشنامه جدیدی اعلام می‌کنیم.

رییس کمیته مسابقات در پایان گفت: رده های سنی کلیه مسابقات نیز طبق سنوات گذشته با ارسال بخشنامه اطلاع رسانی خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده