سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کشاورزی: با حضور در مناطق محروم مصمم به فروش مدال شدم

قهرمان مسابقات جهانی هانمادانگ گفت: خیلی وقت بود که قصد داشتم با فروش مدال طلایم کاری را انجام بدهم و با حضور در مناطق محروم در تصمیم خود مصمم به فروش مدال شدم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو لیلا کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در مورد تصمیمش برای فروش مدال طلای خود در مسابقات جهانی هانمادانگ جهت کمک به مناطق محروم اظهار داشت: این مدال را سال گذشته در مسابقات جهانی  2019 کره جنوبی و با شرایط بسیار خاص و شکستگی پا کسب کردم. برای این مدال زحمات زیادی کشیدم و حتی موفق شدم با رکوردشکنی به آن برسم. قبل از این مسابقه، در آیتم دیگر شرکت کرده بودم که آنجا با وجود کسب مدال نقره دچار پارگی رباط پا شدم و پایم را گچ گرفتند، اما روز مسابقه گچ پایم را باز کردم و خدا را شکر با وجود درد زیاد موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی تصریح کرد: خیلی وقت بود که قصد داشتم با فروش مدال طلایم کاری را انجام بدهم. در این مدت چند بار به مناطق روستایی رفتم و با مشاهده شرایط بچه‌ها در آنجا در این تصمیم خود مصمم‌تر شدم. وقتی از بچه‌های مناطق روستایی در خصوص اهداف آنها در زندگی سؤال می‌کردم، متأسفانه جواب‌های می‌شنیدم که به شدت من را ناراحت می‌کرد. در حالی آرزو و اهداف این بچه‌ها داشتن غذای گوشتی، لباس گرم، مداد رنگی برای نقاشی و دفتر و کتاب برای درس خواندن بود، که من ورزشکار یا هموطن به راحتی در خانه خود زندگی می‌کنم. حضور در این مناطق محروم روستایی باعث شد مشکلاتی را از نزدیک ببینم که برای فروش مدال خود مصمم‌تر شوم.

قهرمان مسابقات جهانی هانمادانگ درباره پیشنهادات خرید این مدال اظهار کرد: از اواخر هفته برای فروش این مدال به صورت جدی کار خود را آغاز کردم و واقعیت این است که پیشنهاد 200 میلیونی نیز دریافت کردم، اما به نظرم در این شرایط با این مبلغ کمک چندانی حتی به یک یا دو روستا هم نمی‌شود. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم این مدال را با کمک ورزشکاران و هنرمندان به بالاترین مبلغ بفروشیم تا امکان بیشتری برای کمک کردن داشته باشیم

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده