سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در جهت تولید فیلم‌های آموزشی صورت گرفت؛

همکاری یوسف کرمی با اتحادیه تکواندوی اروپا

یوسف کرمی، کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندوی کشورمان با درخواست اتحادیه تکواندوی اروپا برای تهیه فیلم آموزشی با آنها همکاری کرد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، اتحادیه تکواندوی اروپا به دنبال شیوع ویروس کرونا و شرایط قرنطینه در اکثر کشورها، با همکاری قهرمانان بزرگ دنیای تکواندو اقدام به تهیه فیلم‌‌های آموزشی کرده است تا آنها را برای علاقه‌مندان این رشته روی سایت و شبکه‌های اجتماعی خود قرار بدهد. یوسف کرمی، کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو و سرمربی تیم یاسترب زاگرب کرواسی نیز روز گذشته با درخواست مسئولان اتحادیه تکواندوی اروپا اقدام به تهیه فیلم آمورشی برای سایت و شبکه‌های اجتماعی این اتحادیه کرد.

کرمی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: اتحادیه تکواندو اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط قرنطینه با همکاری قهرمانان بزرگی مانند بیانکا واکدن و جید جونز اقدام به تهیه فیلم‌کرده است و آنها را در شبکه‌های اجتماعی و سایت خود به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: مسئولان این اتحادیه پس از اینکه مطلع شدند من در کرواسی هستم از این موضوع ابراز خوشحالی و اعلام کردند ما پیش از این قهرمان سابقی را که مشغول به مربیگری باشد نداشتیم که از آنها فیلم آموزشی تهیه کنیم و از من درخواست کردند با این اتحادیه همکاری کنم. روز گذشته نیز برای آنها فیلم تهیه و ارسال کردم و قرار است امروز این فیلم منتشر شود.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو با اشاره به ضبط فیلم آموزشی برای شبکه‌های تلویزیونی کرواسی گفت: پیش از این نیز دو برنامه برای تلویزیون کرواسی ضبط کرده بودم که قرار است در شبکه تلویزیونی این کشور پخش شود. همچنین مسئولان اتحادیه تکواندوی اروپا تمایل دارند همکاری من با آنها در آینده نیز ادامه داشته باشد و در برنامه‌های دیگر نیز با آنها همکاری کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده