سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کره‌جنوبی، خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی جهان پومسه 2022

برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پومسه در حالی ماه آوریل 2022 در دستور کار فدراسیون جهانی قرار دارد که "گویانگ" کره جنوبی آمادگی خود را برای میزبانی این رویداد اعلام کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پومسه در حالی ماه آوریل 2022 در دستور کار فدراسیون جهانی قرار دارد که "گویانگ" کره جنوبی آمادگی خود را برای میزبانی این رویداد اعلام کرده است.

این شهر که در "گیونجی شمالی" قرارگرفته درخواست میزبانی خود را به فدراسیون جهانی تکواندو ارسال کرده و قرار است در نشستی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در تاریخ 12 می (23 اردیبهشت‌ماه) برگزار خواهد شد، در این خصوص تصمیم گیری شود.

در صورت انتخاب "گویانگ" به عنوان میزبان این رقابت‌ها، جلسه ای توجیهی در حاشیه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان 2020 برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که معمولا نزدیک به 2000 ورزشکار به همراه مسئولان ورزشی از 60 کشور در آن حضور دارند و یازدهمین دوره این رقابت‌ها نیز سال 2018 به میزبانی چین تایپه پیگیری شد.

در سال‌جاری نیز قرار بود این رقابت‌ها در ماه می (یکم تا چهارم خردادماه) به میزبانی دانمارک برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاده است و تاریخ برگزاری بعدی آن هنوز مشخص نیست.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده