سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رویای پارا تکواندوکاران آفریقایی محقق شد

6 پاراتکواندو از قاره آفریقا از طریق مسابقات قاره ای موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک 2020 - توکیو شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آفریقا به میزبانی "رباط" مراکش برگزار شد و شش پاراتکواندوکار از این قاره موفق شدند رویای خود را تحقق بخشند.

با توجه به اینکه پاراتکواندو اولین حضور خود در بازی های پارالمپیک را تجربه می کند؛ همه ورزشکاران این رشته برای رسیدن به بازی های پارالمپیک در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.

"آکرماچ"  در وزن 58- کیلوگرم زنان در کشورش مراکش موفق به کسب جواز حضور در این رقابت ها شد که طی مصاحبه ای در این خصوص گفت: از سال 2015 در حال تمرین برای رسیدن به این آرزو هستم و در اینجا از خانواده، مربی و همکارانم تشکر می کنم.

آکرماچ که از باخت 2017 در فینال مسابقات قهرمانی جهان بسیار ناراحت بود و با این پیروزی توانمندی خود را به نمایش گذاشت و آرزو کرد این بار مدال طلای بازی های پارالمپیک را به دست آورد.

سکینه اسبار در وزن 49- کیلوگرم نیز جواز حضور در بازی های پارالمپیک 2020 را کسب کرده است و سلما علی عبد المنعم  نیز مجوز حضور در این رقابت ها را در وزن 58- کیلوگرم بدست آورد. سه ورزشکار مرد در بخش پاراتکواندو نیز به آرزوی خود برای حضور در رقابت های پارالمپیک دست یافته اند؛ محمد عباس زید از مصر در وزن 61- کیلوگرم، ابراهیما  سی از سنگال در وزن 75- کیلوگرم و محمد السانوسی عبیدر از لیبی در وزن 75- کیلوگرم توانستند به پارالمپیک 2020 راه پیدا کنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده