سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم اختتامیه دوره بین‌المللی کوچینگ؛

پولادگر: میزبانی دوره بین‌المللی کوچینگ در ایران اتفاق بزرگی است

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: یکی از ویژگی‌های دوره کوچینگ به میزبانی ایران حضور مدرسین و ناظر دوره از کشورمان بود و به صورت کاملا مستقل توانستیم دوره کوچینگ برگزار کنیم که نشان دهنده این مهم است که فدراسیون جهانی و اتحادیه تکواندو آسیا به واسطه دوره‌هایی که با استانداردهای لازم در ایران برگزار شده به فدراسیون تکواندو ایران اعتماد دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه دوره بین المللی کوچینگ ظهر امروز (یکشنبه – 4 اسفندماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، مجید نیری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، سیدنعمت خلیفه و حافظ مهدوی مدرسین دوره، محمدامین نامجو مدیر این دوره و مربیان حاضر در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به حاضرین در این دوره گفت: خدا را شاکریم دومین دوره بین‌المللی کوچینگ در منطقه آسیا به میزبانی ایران برگزار شد؛ پیش از این، دوره‌ها توسط اتحادیه‌های قاره‌ای و به صورت متمرکز پیگیری می‌شد اما اکنون فدراسیون جهانی با هدف ارتقاء سطح علمی و هماهنگ سازی مربیانی که در رویدادهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند، این دوره ها را در کشورهای مختلف برگزار می‌کند.

وی افزود: میزبانی این دوره در ایران به ویژه با شرایط خاصی که بر قاره آسیا و ایران حاکم است، اتفاق بزرگی بود؛ تشکر ویژه از دکتر خلیفه عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی دارم. حضور ارزشمند ایشان در این کمیته و تلاش ایشان و آقای نامجو برای برگزاری این دوره بسیار مثمر ثمر بود.

پولادگر خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط ایجاد شده برای همه مربیانی که قصد دارند در عرصه بین‌المللی، تورنمنت‌ها و رقابت‌های ملی فعالیت کنند مفید باشد و یک قدم رو به جلو بردارند. مهمترین فاکتور موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی این است که دانش خود را به روز کنید، بار‌ها دیده‌اید زمانی که دانش مربی به روز نباشد و اطلاعات کامل نداشته باشد لطمه های بزرگ و جبران ناپذیری به تیم و بازیکن خود می‌زند. در رشته تکواندو قوانین هر لحظه در حال تغییر است و هرچه به روز باشید شرایط برای موفقیت تیمی که هدایت می‌کنید، بیشتر است.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های دوره کوچینگ به میزبانی ایران حضور مدرسین و ناظر دوره از کشورمان بود و به صورت کاملا مستقل توانستیم دوره کوچینگ برگزار کنیم که نشان دهنده این مهم است که فدراسیون جهانی و اتحادیه تکواندو آسیا به واسطه دوره‌هایی که با استانداردهای لازم در ایران برگزار شده به فدراسیون تکواندو ایران اعتماد دارند. انشالله بهره لازم از این دوره را برده باشید؛ امیدوارم بتوانید آموزه‌های دوره را به کار ببرید و حضور موفق و سربلند شما را در میادین مختلف شاهد باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده