سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیر آکادمی و سرمربی تیم‌های تکواندو شهرداری تبریز گفت:

از بروزترین متدهای آموزشی قهرمانان کشور استفاده می کنیم

مدیر آکادمی و سرمربی تیم‌های تکواندو شهرداری تبریز گفت: از بروزترین متدهای آموزشی قهرمانان کشور استفاده می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، حامد جعفری با اشاره به بازدید سرزده سعید نیکوخصلت و غلامحسین مسعودی ریحان از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و بهمن عبدی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از آکادمی تکواندو شهرداری تبریز، اظهار کرد: آکادمی تکواندو شهرداری تبریز در تمرین خود و در بازدیدی سرزده میزبان این عزیزان بود. به اذعان هر یک از این مسئولان، حضور پرشور و فعالیت این تعداد ورزشکار در تمرینات ما خیره‌کننده بود.

او افزود: پس از حضور اعضای شورای شهر و معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، گزارشی در خصوص روند فعالیت‌های آکادمی در سال ۹۸ ارائه کردیم و شاهد حمایت آن‌ها از این ورزشکاران بودیم.

جعفری ادامه داد: روزی که آکادمی را تحویل گرفتم، تنها شش ورزشکار در آن فعالیت داشتند اما امروز و در کمتر از دو سال، تعداد تکواندوکاران آکادمی شهرداری تبریز به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است. علاوه بر این، ضمن توسعه بخش آقایان، بخش بانوان را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم.

مدیر آکادمی تکواندو شهرداری تبریز در خصوص روند فعالیت‌های این آکادمی یادآور شد: با نظارت و مدیریت کامل و استفاده از بروزترین متدهای آموزشی تکواندو، توانسته‌ایم در مدت زمانی کوتاه قهرمانانی توانمند از این نوجوانان به عرصه استانی و کشوری معرفی کنیم. امیدواریم با ادامه این روند، شاهد حضور این تکواندوکاران در ترکیب اصلی تیم‌های ملی باشیم.

او افزود: از مجموع شش مدال رسمی و کشوری که در سال ۹۸ و در رده‌های نوجوانان و بزرگسالان برای شهر تبریز کسب شد، پنج مدال مربوط به تکواندوکاران آکادمی شهرداری تبریز بوده است.

جعفری در مورد حضورش در تیم ملی نونهالان تکواندو ایران نیز گفت: به همراه تیم ملی نونهالان تکواندو، توانستیم در سال ۹۸ مدال طلای مسابقات آسیایی اردن و مقام نائب قهرمانی مسابقات جهانی در ازبکستان را به دست آوریم. علاوه بر این، امسال به عنوان مدرس در سمینارهای تخصصی تکواندو حضور داشته و توانستم دان پنج کوکی وان را نیز کسب کنم.

سرمربی تیم‌های تکواندو شهرداری تبریز عنوان کرد: امسال توانستیم تیم شهرداری تبریز را به مقام قهرمانی مسابقات باشگاه‌های استان برسانیم. علاوه بر این تیم تکواندو نوجوانان شهرداری تبریز هم با اختلافی قابل توجه به مقام قهرمانی آذربایجان شرقی دست یافت.

مدیر آکادمی تکواندو شهرداری با اشاره به تجلیل اعضای شورای شهر از چهار تکواندو کار این آکادمی گفت: در این بازدید از سهیل ابوالقاسم پور، امیرحسین بزرگی، فرشاد عبادزاده و امیررضا صفرخانلو تجلیل شد. ابوالقاسم پور دو مدال برنز در مسابقات آزاد و قهرمانی بزرگسالان کشور را کسب کرده بود. امیرحسین بزرگی نیز مدال برنز مسابقات آزاد و مدال نقره قهرمانی کشور در رده نوجوانان را کسب کرد.

او افزود: عبادزاده مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد که با توجه به مدال نقره بزرگی و دو مدال طلای ورزشکاران میانه‌ای، توانستیم برای نخستین بار در تاریخ تکواندو آذربایجان شرقی، مقام نائب قهرمانی کشور را کسب کنیم.

حامد جعفری اظهار کرد: امیررضا صفرخانلو که از آینده‌داران تکواندو است، به رغم اینکه در رده نوجوانان قرار دارد، امسال به عنوان تکواندوکار اصلی تیم دانشگاه آزاد در وزن یک و در لیگ برتر بزرگسالان به میدان رفت. صفرخانلو در سال آینده نیز در رده نوجوانان حضور می یابد.

مدیر آکادمی تکواندو شهرداری تبریز گفت: طی این بازدید از مسئولان این قول را گرفتیم تا آکادمی تکواندو با توجه به پتانسیل‌ها و عملکردهای موجود، فعالیت خود را به عنوان آکادمی تکواندو شهرداری تبریز ادامه دهد.

سعید نیکوخصلت دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، غلامحسین مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان و عضو شورای شهر و بهمن عبدی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با حضور سرزده در آکادمی تکواندو شهرداری تبریز، از روند فعالیت‌های این آکادمی بازدید کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده