سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیراجرایی لیگ برتر پومسه مردان؛

صادق نیا: شاهد حضور برترین‌های پومسه کشور در لیگ بودیم/ تا هفته پایانی تیم قهرمان و نایب قهرمان مشخص نبود

هومن صادق نیا مدیراجرایی لیگ برتر پومسه مردان گفت: در این دوره از مسابقات شاهد حضور برترین‌های پومسه کشور در لیگ بودیم و بالغ بر 2100 فرم از ابتدای لیگ تا پایان اجرا شد؛ همچنین رقابت ملی پوشان در تمامی رده‌های سنی سطح فنی را ارتقاء داده بود و باعث جذابیت لیگ شد.

هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر پومسه مردان «جام ستارگان» روز جمعه – 11 بهمن‌ماه به پایان رسید؛ در این دوره از رقابت‌ها تیم باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد بر سکوی قهرمانی ایستاد، پومسه‌روهای فرش قنبری نیا نایب قهرمان شدند و بایوران و پایگاه قهرمانی پومسه مازندران به ترتیب عنوان سومی و چهارمی را کسب کردند.

هومن صادق نیا مدیراجرایی لیگ در خصوص این دوره از رقابت‌ها در گفتو‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات جام ستارگان از 18 مردادماه کار خود را آغاز کرد؛ در این دوره 249 پومسه‌‌رو با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت پس از 16 هفته، مسابقات با قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شاهد حضور برترین‌های پومسه کشور در لیگ بودیم و بالغ بر 2100 فرم از ابتدای لیگ تا پایان اجرا شد؛ همچنین رقابت ملی پوشان در تمامی رده‌های سنی علاوه بر ایجاد انگیزه میان دیگر نفرات، سطح فنی را ارتقاء داده بود و باعث جذابیت لیگ شد.

مدیراجرایی لیگ برتر پومسه در ادامه گفت: جذب اسپانسرهای مالی از سوی برخی تیم‌ها و حضور پرقدرت پومسه‌روها باعث شد تا هفته آخر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی مشخص نباشد و اختلاف صدم نمره‌ای می‌توانست سکوی اولی و دومی را عوض کند.

صادق نیا تصریح کرد: با همت کمیته داوران در این بخش مشکلی نداشتیم و نواقص کوچکی هم که وجود داشت با تدبیر این کمیته برطرف شد. همچنین رقابت ها نظم خوبی داشت به صورتی که که به جز یک هفته که بخاطر مسابقات انتخابی تیم ملی مجبور به تغییر تاریخ برگزاری شدیم، تمامی هفته‌ها طبق تقویم پیگیری شد و مسابقات بر حسب جدول زمانبندی ارائه شده بدون تاخیر و بی نظمی به انجام رسید.

وی در پایان گفت: در تمامی رده‌های سنی ملی‌پوشان با حضور پرقدرت در تمامی بخش ها شرکت داشتند که باعث شد دیگر پومسه‌روها نیز انگیزه داشته باشند تا با این نفرات رقابت کنند و ملی‌پوشان نیز بدانند حاشیه امنیت ندارند که این مهم ارتقاء سطح فنی و کیفی لیگ و به دنبال آن تیم‌ملی را به همراه دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده