سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل هیات تکواندو استان اردبیل از رسانه های حامی ورزش

مراسم تجلیل از رسانه های حامی ورزش توسط هیات تکواندو استان اردبیل باحضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، مسابقه تیراندازی پیشکسوتان تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، مراسم تجلیل از رسانه های حامی ورزش توسط هیات تکواندو استان اردبیل باحضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، مسابقه تیراندازی پیشکسوتان تکواندو استان برگزار شد.

 در ابتدای مراسم، فرهاد یوسفی سرپرست این هیات با اشاره براینکه امروز معنای ورزش فراتر از یک فعالیت بدنی یا امر تفریحی و سرگرمی است، افزود: ورزش در حال حاضر دارای کارکردهای مختلف زیست محیطی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

یوسفی ادامه داد: درکنار دیپلماسی دولتی و سنتی، رویدادهای ورزشی و مسابقات مخصوصا در عرصه جهانی به عنوان دیپلماسی عمومی نقش بسزایی ایفا می کنند.

وی تاکیدکرد: دراین عرصه، پیشکسوتان و مفاخر ورزشی درحکم دیپلمات های قدرت نرم محسوب می شوند. این مدرس دانشگاه اظهارداشت: به نظر میرسد درشرایط فعلی چنانچه قرار باشد تنها یک اصل برای سیاست خارجی تعریف کنیم،آن دیپلماسی ورزشی است.

یوسفی سرپرست هیات تکواندو استان تکریم پیشکسوتان و بزرگان در این عرصه را ضروری دانسته، ضمن بیان اقدامات هیات در این راستا، تولید مستند تلویزیونی استاد مرحوم عوض خوشروزی بنیانگذار تکواندو استان را پیشنهاد داد.

علی ملااحمدی مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز که با ابتکار هیات تکواندو و به نمایندگی از اصحاب رسانه و به منظور تجلیل بخاطر حمایت های رسانه ای از ورزش استان به این جمع دعوت شده بود، طی سخنانی ضمن اعلام آمادگی برای گسترش همکاریها با اداره کل ورزش وجوانان، از اقدامات هیات تکواندو قدردانی و این رشته را جزو رشته های پرافتخار ورزش کشور دانست.

محمدرضا برادران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان نیز دراین مراسم با قدردانی ازفعالیتهای دوره سرپرستی هیات تکواندو استان اردبیل، بر پاسداشت خدمات پیشکسوتان و همچنین تعامل هیات های ورزشی درجهت توسعه و استفاده از ظرفیتهای همدیگر تاکید کرد.

گفتنی است در پایان ضمن تقدیر از مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل توسط هیات تکواندو استان و به نمایندگی اصحاب رسانه، به کلیه شرکت کنندگان لوح یادبود اهدا و از نفرات اول تا سوم مسابقه اساتید وپیشکسوتان تکواندو جابر ریاضی زاده، محمد سالمی و هدایت کریم نژاد تجلیل شد. این مسابقه در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی تختی اردبیل با همکاری هیات تیراندازی برگزارشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده