سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مهین فرهادی زاد: مردم ومسوولان قدردان تلاش های ملی پوشان هستند / افتخار هر ورزشکاری رقابت زیر پرچم ایران است

معاون توسعه ورزش بانوان از کیمیا علیزاده به عنوان بانویی قهرمان نام برد که در المپیک ریو برای ایران عزیز کسب افتخار کرده و به همین دلیل فدراسیون، مسئولین و مردم برای او احترام ویژه ای قائل هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد با اشاره به تلاش های بانوی ملی پوش کشورمان در کسب افتخار برای کشورمان اظهار داشت: کیمیا علیزاده با همت و با وجود آسیب دیدگی در المپیک تلاش کرد تا پیروز میدان شود و بر روی سکو بایستد.

او در ادامه تمرینات سخت کیمیا علیزاده در طول این این سال ها را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه نیز با تمام وجود از وی حمایت کردند تا به مرحله ی قهرمانی و حضور در المپیک برسد و مردم مهربان ایران نیز قدرشناس ورزشکار عزیز خود هستند. 

دکتر فرهادی زاد بیان داشت: البته این باور را هم دارم که این دختر خوب تکواندوی ایران، دعای مردم و حمایت های مسئولان در مسیر موفقیتش را از یاد نبرده و قدر آن عزتی که بین ملت ایران را دارد، هرگز فراموش نکرده است.

وی در ادامه این نکته را متذکر شد که خاطره حمایت های مجموعه ورزش برای بهبود و کسب سلامت کیمیا و هماهنگی حوزه های مختلف برای اینکه وی دوباره به روزهای اوجش بازگردد تا در آرامش فعالیت های ورزشی اش را در بخش قهرمانی و حرفه ای پیگیری کند و در صحنه های ورزشی بدرخشد از اذهان افراد پاک نخواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: برای کیمیا علیزاده ملی پوش شایسته کشورمان که محبوب مردم و مسئولین است شرایط برای کسب سهمیه المپیک مهیا بود و مقرر بود تا وی در رقابت های سال آتی شرکت کند.

فرهادی زاد با بیان این نکته که تمامی حمایت های مادی ومعنوی در زندگی فردی و در حوزه حرفه ای نیز امکانات برای ادامه تمریناتش مهیا بوده است، با طرح این سوال که با وجود اینکه تمام شرایط برای کیمیا مهیا بوده و اساسأ چه دلیلی برای بی توجهی ایشان می توان بیان کرد؟ امیدوارم این مساله در شرایط بهتری مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: همه ی ورزشکاران کشورمان تلاش می کنند که در میادین بین المللی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابت ها حضور پیداکنند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می دانند تا بر روی سکوی قهرمانی با نام ایران بدرخشند. 

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: قدردان تلاش های ملی پوشان کشورمان هستیم و براین باوریم که در جای جای این سرزمین پهناور پتانسیل ها واستعدادهای ورزشی بسیاری هستند که پرچم ایران عزیز را در عرصه های مختلف ورزشی به اهتزاز در خواهند آورد.

او در پایان تاکید کرد: ایران سربلند و پرافتخار غایت آرزوی هر ایرانی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده