سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ،دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در حاشیه سفر به لوزان سوئیس با دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز خوشحالی از حضور یک ایرانی به عنوان دبیر کل فدراسیون جهانی(حسین رفعتی) عنوان داشت این حضور ما را بیش از پیش برای گسترش تعاملات ترغیب می کند. انصافا مدیریت خوبی در رشته شما در عرصه جهانی حاکم است و تمامی اعضا و کشورهای جهان از نوع سیاست گذاری و نگاه همراه با عدالت شما رضایت دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به گرایش بسیار زیاد ایرانیان به  تکواندو که خوشبختانه روز به روز هم این علاقه و گرایش توسعه پیدا می کند انتظار ما این است که بتوانیم میزبانی بیشتری در ارتباط با رویدادهای بین المللی این رشته داشته باشیم و آمادگی کامل خود را برای میزبانی هر رویدادی که فدراسیون جهانی صلاح بداند در سال ۲۰۲۰ را اعلام می کنیم.

سلطانی فر ادامه داد: همانطور که شاهد بودید در کنار فوتبال و کشتی در ایران،  تکواندو نیز تماشاگران و هواداران بسیاری دارد، حمایت های شما از تکواندو کشورها بخصوص تکواندو ایران جای تقدیر دارد و از رئیس فدراسیون جهانی می خواهیم تا همچنان حمایت و همکاری هایشان از تکواندو ایران را گسترش دهند.

در ادامه نشست "چو" رئیس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: من از اینکه ایران تعداد زیادی قهرمان و ورزشکار در رشته تکواندو دارد بسیار خوشحال و شگفت زده شدم، بخصوص خوشحالی من وقتی دوچندان شد که عکس های جشن روز ملی تکواندو در ایران را برای من فرستادند و اعلام کردند که ایران بیش از ۲ و نیم میلیون تکواندوکار خانم و آقا دارد.

چو تاکید کرد: از مشکلاتی که برای صدور ویزا در منچستر برای ورزشکار شما پیش آمد بسیار متاسف شدم و بدنبال حل چنین مشکلاتی هستیم.

در ادامه سلطانی فر ضمن تشکر از چو گفت: کاملا در جریان اقداماتی که برای حل مشکل صدور ویزای میرهاشم موسوی در منچستر انجام دادید هستم و مطلع شدم که با جدیت این موضوع را پی گیری کردید و قدردان تمامی این زحمات هستم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: به عنوان عضوی از دولت اعلام می کنم محدودیتی برای صدور ویزا برای اتباع بیش از ۲۰۰ کشور دنیا نداریم و تاکنون نیز تیم های ورزشی آمریکایی و انگلیسی بدون هیچ مشکل و محدودیتی برای مسابقات به ایران آمده اند و تا دو ماه آینده نیز در مسابقات کشتی، میزبان کشتی گیران آمریکایی خواهیم بود که بدون محدودیت و در کمال امنیت به کشور ما خواهند آمد و در مسابقات شرکت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان از "چو" دعوت کرد تا به همراه همسرش به ایران سفر کرده تا ضمن بازدید از  امکانات و توانمندی های ورزشی کشورمان و بحث های بیشتر برای گسترش روابط، از جاذبه های گردشگری شهرهای ایران دیدن کنند و عنوان داشت مدیریت شما در فدراسیون جهانی باعث شده که ورزش تکواندو پیشرفت خوبی داشته باشد.

سپس  "چو" ضمن اشاره به حضور تکواندو در بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: از آنجاییکه امسال نخستین سالی است که مسابقات پاراتکواندو نیز قرار است برگزار شود سال مهم و سختی برای تکواندو است چرا که هم در المپیک و هم در پارالمپیک حضور داریم و وظیفه داریم بازی های جوانمردانه ای را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه در بسیاری از رشته ها شاهد هستیم که تصمیمات انسانی روی نتایج تاثیر می گذارد اما خوشبختانه در تکواندو در بخش داوری به شرایط خوبی رسیدیم.

در ادامه نشست رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک دعوت کرد تا در فروردین ماه در کنفرانس اسپورت آکورد که در واقع آخرین کنفرانس تکواندو پیش از المپیک ۲۰۲۰ هست، شرکت کنند.

همچنین صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه این نشست ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: خارج از تعارفات رسمی آقای سلطانی فر یکی از حامیان اصلی ماست که در سال ۲۰۱۹ هفت میلیون دلار و در سال ۲۰۲۰ ده میلیون دلار به ما کمک کرده اند و در مجموع برای توسعه ورزش و زیر ساخت ها نیز ۲۰۰ میلیون دلارهزینه کرده اند.

وی تاکید کرد: ایشان در ورزش کشور بسیار عملیاتی و فعال هستند و سالانه پروژه های متعدد ورزشی در کشور توسط ایشان افتتاح می شوند تا جاییکه روستا، شهر و استانی بدون ورزشکار نداریم و هر ایرانی که تصمیم به ورزش بگیرد با فاصله چند دقیقه به ورزشگاه می رسد.

صالحی امیری افزود: برای هماهنگی بیشتر و استفاده از ظرفیت های موجود کشور به منظور حضوری موفق در بازی های المپیک، ستاد عالی بازی ها را به ریاست آقای سلطانی فر تشکیل دادیم که در ملاقات قبلی با "باخ" رئیس کمیته بین المللی المپیک بسیار مورد استقبال وی قرار گرفت. ما برای کسب تک تک سهمیه های المپیک ۲۰۲۰ برنامه ویژه ای در ستاد عالی بازی ها داریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده