سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری اولین دوره لیگ پومسه استان آذربایجان شرقی

اولین دوره از رقابت های لیگ پومسه استان آذربایجان شرقی با حضور 95پومسه رو در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، مسئول کمیته پومسه هیات تکواندو شهرستان تبریز با بیان اینکه 95 پومسه رو در این رقابت ها شرکت کردند گفت: برای اولین بار در تاریخ مسابقات پومسه استان، این تعداد تکواندوکار در این مسابقات شرکت کردند.

احد شعبانی دارای کمربند دان 5 کوکی وان که سابقه 16 سال فعالیت در رشته تکواندو داشته در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان تبریز افزود: چند سالی است که با دایر کردن یک باشگاه ورزشی تکواندو، نزدیک به  200 شاگرد جذب کردم که در سه بخش کیوروگی، هانمادانگ و پومسه فعالیت می کینم.

مسئول کمیته پومسه هیات تکواندو شهرستان تبریز افزود در مسابقات قبلی پومسه تبریز در رده کمربند سبز و آبی مقام اول را کسب کرده بودیم و همچنین در بخش هانمادانگ در مسابقات استانی پر مدال ترین باشگاه تکواندو بودیم که بیش از یکصد مدال کسب کردیم و در جایگاه اول ایستادیم.

وی اذعان کرد: اولین دوره لیگ پومسه تکواندو تبریز در 2 بخش انفرادی و تیمی و در چهار هفته پیگیری می شود که امروز هفته اول برگزار شد.

شعبانی با اشاره به اینکه هر تیم حاضر در مسابقات لیگ پومسه می تواند از سه تا پنج پومسه روز استفاده کنند، عنوان کرد: در پایان این رقابت ها به نفرات و تیم های برتر، مدال،حکم قهرمانی و کاپ جام ستارگان اعطا خواهد شد؛ همچنین به کلیه نفرات شرکت کننده در این مسابقات گواهی شرکت اهدا می شود.

مربی پومسه تکواندو تبریز با انتقاد از بها ندادن به قهرمانان پومسه در استان، اظهار کرد: متاسفانه با وجود نزدیک به 150 مربی تکواندو در سطح استان آذربایجان شرقی، فقط 7 مربی در مسابقات لیگ پومسه تکواندو تبریز تیم داده و همکاری کرده اند.

وی با تشکر از هیات تکواندو شهرستان تبریز بابت برگزاری اولین لیگ پومسه تبریز، افزود: سعی کردیم با کاهش هزینه های ورودی تیم ها به مسابقات لیگ پومسه، تکواندوکاران بیشتری در این رقابت ها شرکت کنند تا بهانه ای در این خصوص بوجود نیاید.

شعبانی با ابراز امیدواری به رشد و پیشرفت پومسه کاران تبریز و استان در مسابقات پیش رو، گفت: به طور حتم برگزاری مسابقات لیگ پومسه تبریز در اعتلای تکاوندو این شهرستان و استان آذربایجان شرقی تاثیر بسزایی خواهد داشت چرا که در سال گذشته در مسابقات استانی شهرستان تبریز مقام اول را کسب کرده و شهرستان های میانه و مرند به ترتیب دوم و سوم  شدند.

مسئول کمیته پومسه هیات تکواندو شهرستان تبریز، سطح داوری مسابقات پومسه تبریز را در حد خوب و قابل قبول دانسته و اضافه کرد: متاسفانه دستگاه های امتیاز دهی مسابقات پومسه قدیمی بوده و بروز نیستند و حتی امکان اصلاح مجدد امتیاز را ندارند لذا در صدد هستیم با همکاری هیات تکواندو استان و هیات تکواندو تبریز دستگاه های جدید امتیاز دهی را خریداری کنیم تا از این نظر حقی از تکواندوکاری گرفته نشود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده