سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری کلاس مربیگری بین المللی در نیجریه

فدراسیون جهانی تکواندو دوره بین المللی مربیگری نیجریه را آذرماه در "ابوجا" برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره بین المللی مربیگری تکواندو آذرماه در "ابوجا" برگزار شد. این اولین دوره ی انگلیسی در آفریقا است و در دوره های قبلی کلاس ها به زبان عربی و در مصر و مراکش صورت گرفت.

رییس فدراسیون تکواندو نیجریه گفت:" کلاس های انگلیسی در کشورمان فرصت بسیار ارزشمندی را به مربیان کشورهای آنگلوفون در آفریقا می دهد که از آن نهایت استفاده را ببرند. انتظار می رود مربیان شرکت کننده در این دوره ها با قوانین، مدیریت بازی ها، امور پزشکی و ضد دوپینگ، سیستم عضویت جهانی در فدراسیون تکواندوی جهانی و سایر موضوعات اصلی مربیگری آشنا شده و رویدادها و مسابقات را بهتر مدیریت کنند.

وی افزود: از فدراسیون جهانی تکواندو برای برنامه ریزی دقیق در نیجریه و برگزاری این کلاس ها بسیار متشکریم. فدراسیون تکواندوی جهانی تلاش های زیادی را برای گسترش و ارتقاء تکواندو در سراسر قاره ها انجام می دهد، این فرصتی است برای مربیان ما که به سایر کشورها رفته و دانش خود را اضافه نمایند. جذابیت این کلاس ها، آن را برای مربیان ما قابل قبول کرده است. برای مربیان ما حدود 50 درصد تخفیف برای ثبت نام در نظر گرفته شد که این باع حضور بیشتر مربیان با هر گونه سطح علمی و طبقانی بود. از سال 2021 حضور در این کلاس ها و گرفتن مدرک برای کلیه ی مربیان و رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو فراهم خواهد بود. همچنین در صدد برگزاری کارگاه داخلی مربیگری در حاشیه مسابقات جام سفیر هستیم. 

چیکا چوکوومرجی که در سال  2008 پکن در وزن بالای 80- کیلوگرم مدال برنز المپیک را برای نیجریه به ارمغان آورده است هم اکنون مدیر فنی این کشور است؛ وی گفت:" به راستی، کیفیت بازی تکواندوکاران ما وابستگی زیادی به ریشه های علمی مربیان دارد، هر مربی باید توانایی انتقال دانش به بازیکنان را از همان ابتدای حضور در تمرین ها داشته باشد و شرکت در این دوره ها به مربیان کمک می کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده