سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بیروت، میزبان مسابقات قهرمانی آسیا/ اسفندماه مصاف تکواندوکاران قاره کهن

مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان در چهار بخش پاراتکواندو، پومسه، کیوروگی انفرادی و تیمی از 13 تا 16 اسفندماه در "بیروت" لبنان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان در چهار بخش پاراتکواندو، پومسه، کیوروگی انفرادی و تیمی از 13 تا 16 اسفندماه در "بیروت" لبنان برگزار می‌شود.

در بخش پاراتکواندو ششمین دوره این رقابت‌ها روز 13 اسفندماه انجام خواهد شد؛ نمایندگان کشورمان در دوره قبل این رقابت‌ها با کسب 4 مدال طلا و 2 نقره عنوان قهرمانی را کسب کردند.

ششمین دوره مسابقات پومسه آسیایی روز 14 اسفندماه پیگیری می‌شود؛ پومسه‌روهای ایرانی در پنجمین دوره این رقابت‌ها با 4 طلا، 2 نقره و 6 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

بیست و چهارمین دوره این رقابت‌ها در بخش کیوروگی انفرادی روز 15 و 16 اسفند برگزار می‌شود؛ در دوره قبل این رویداد مردان هوگوپوش کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و در بخش زنان نیز یک مدال نقره، 2 برنز و عنوان پنجمی کسب شد.

در این دوره برای نخستین مرتبه برگزاری رقابت‌های تیمی کیوروگی آسیایی را شاهد خواهیم بود؛ این رقابت‌ها روز 16 اسفندماه انجام می‌شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده