سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم نونهالان و نوجوانان لوازم خانگی کن؛

کریمی: باشگاه کن با کسب ۷ جام قهرمانی رکورد شکنی کرد

حسین کریمی سرمربی تیم نونهالان و نوجوانان لوازم خانگی کن گفت: کسب ۷ جام قهرمانی و یک سومی در چهار سال متوالی در لیگ کشور آن هم تنها در رده سنی نونهالان و نوجوانان پسر، خود یک رکورد شکنی است که این مهم جز با حمایت مدیران باشگاه کن حاصل نمی‌شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حسین کریمی سکاندار تیم‌های لوازم خانگی کن در رده های سنی نونهالان و نوجوانان لیگ‌های کشور در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران گفت: باشگاه کن از سال ۹۵ با حضور موفق در لیگ‌های  کشور طی چهار سال متوالی توانسته به عنوان یکی از تیم‌های مدعی و قهرمان پرور در سطح کشور شناخته شود. خدا را شاکریم که در این مدت توانستیم با جذب و شناسایی بازیکنان مستعد و حمایت آنها توسط باشگاه در راستای رسیدن به تیم‌های ملی به بازیکنانمان کمک کنیم و شاهد موفقیت های آنان در میادین بین المللی باشیم.

کریمی در خصوص سطح لیگ های کشور افزود: حضور تیم‌های مدعی به همراه بازیکنان مستعد و فنی  از سراسر کشور در لیگ‌های کشور موجب شد شاهد مبارزات جذاب و نفس گیری باشیم  طوری که تا آخرین بازی هیچ نتیجی مشخص نبود. به ویژه در رده سنی نوجوانان که رقابت‌های خیلی سطح بالا و باکیفیتی برگزار شد که این روند نوید بخش حضور ملی پوشان بسیار فنی در این رده سنی در کشور خواهد بود.

بهترین مربی لیگ نونهالان و نوجوانان کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست‌های باشگاه کن شناسایی بازیکنان فنی و مستعد از سراسر کشور  است در ادامه گفت: اکثربازیکنان حاضر در باشگاه کن از رده‌های پایه حضور داشته و طی این سال‌ها توانستیم  با حمایت همه جانبه باشگاه با پرورش  بازیکنانمان دررده های سنی بالاتر با همین نفرات درلیگ های کشور حضور پیدا کنیم و بهترین نتیجه رو بگیریم.

کریمی گفت: در لیگ برتر در رده سنی جوانان و بزرگسالان ۹۰درصد  بازیکنان تیم ما از رده سنی پایه در کن بودند و خوشبختانه توانستیم در این رده هم موفق ظاهر شویم و در صدر جدول رده بندی قرار بگیریم.

و ی در ادامه با بیان اینکه تیم باشگاه کن تیمی تهرانی است و اکثر مربیان حاضر در آن  از مربیان فنی پایتخت هستند افزود: با لطف خدا توانستیم در رقابت‌های لیگ سال۹۸ در تمامی رده‌های سنی و در دو بخش دختران و پسران برروی سکوهای قهرمانی بایستیم و بار دیگر قدرت و توان بازیکنانمان را به همگان نشان دهیم و یک گام به سیاست گزاری باشگاه یعنی قهرمان پروری نزدیکتر شویم.

کریمی در پایان اظهار داشت: جا دارد از باشگاه کن برای حمایت همه جانبه‌اش در این سال‌ها تشکر کنم. امیداوارم در سال آینده نیز بتوانیم حضور پررنگ خود را در لیگ کشور داشته باشیم و با رفع نواقص و شناسایی برترین‌های کشور پرقدرت‌تر ظاهر شویم و بازیکنان خوب و فنی را به استان تهران و تیم های ملی معرفی نماییم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده