سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تورنمنت انتخابی گرنداسلم 2019 - چین؛

مومن زاده و اساسه رقبای خود را شناختند

تورنمنت انتخابی گرنداِسلم از فردا (جمعه - 10 آبان ماه) در "ووشی" چین آغاز می شود، با انجام مراسم قرعه کشی، مهلا مومن زاده و کوثر اساسه به عنوان نخستین نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی گرنداِسلم، 10 تا 12 آبان ماه در 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "ووشی" چین برگزار می‌‌شود.

تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 – توکیو با ترکیب مهلا مومن‌زاده (49- کیلوگرم)، کوثر اساسه (وزن 57- کیلوگرم)، کیمیا همتی و یلدا ولی‌نژاد (وزن 67- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (وزن 67+ کیلوگرم) به مصاف رقبایش می رود.

فردا (جمعه - 10 آبان ماه) و در روز نخست، مبارزات اوزان 49- و 57- کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان پیگیری می شود که مهلا مومن زاده و کوثر اساسه نمایندگان ایران هستند.

قرعه کشی رقابت های روز نخست انجام و رقبای تکواندوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

کوثر اساسه در وزن 57- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف "شوتین هان" نماینده چین می‌رود؛ و در صورت برتری به مصاف "ژیائوجینگ وی" دیگر نماینده میزبان که در کارنامه 3 مدال طلا، یک نقره و 5 برنز در کارنامه دارد، می‌رود.

مهلا مومن زاده دیگر نماینده ایران در این وزن نیز، ابتدا "اومایما البوتچی" از مراکش دارنده مدال طلا قهرمانی آفریفا 2018 و نقره بازی های قهرمانی آفریقا را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف "ماریجا استتیس" تکواندوکار با سابقه کرواسی (دارنده برنز قهرمانی اروپا 2018 و مدال های تورنمنت مختلف) می‌رود.

مهلا پیش از این قرار بود در وزن اول مبارزه کند که با صلاحدید کادرفنی در یک وزن بالاتر بر روی شیاپچانگ می‌رود.

مهرو کمرانی سرمربیگری و ریحانه فولادی مربیگری تیم را برعهده دارد.

این رقابت‌ها G2 است و به نفرات اول تا سوم مشترک به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد اما تنها نفرات اول تا سوم جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را کسب می‌کنند.

گفتنی است؛ سومین دوره مسابقات گرنداِسلم از 26 آذر تا یکم دی‌ماه در چین برگزار خواهد شد.

همچنین تینا مدانلو و بیتا صنعتی در وزن 57- کیلوگرم و محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم  به عنوان نمایندگان ایران به صورت شخصی در این رویداد حضور پیدا کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده