سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خانلرخانی: لیگ سختی را پیش رو داریم

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: لیگ سختی را پیش رو داریم اما باز هم سه تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش ورابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص آمادگی تیم شهرداری ورامین برای حضور در لیگ برتر تکواندو گفت: تقریبا از یک ماه قبل تمرینات تیم شروع شده است، در تهران و ورامین تمرین می‌کنیم، شرایط خوبی داریم و برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیم.

وی با اشاره به افزایش تیم‌ها در لیگ برتر افزود: بنظرم امسال لیگ سخت اما جذابی را پیش رو داریم، تکواندوکاران برتر در همه تیم‌ها پخش شده اند و تیم‌های قدیمی در لیگ شرکت کرده اند. بازیکنان جوانی هم به لیگ اضافه شده اند و همه ملی پوشان هم در لیگ حضور دارند، اما باز هم تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن مدعیان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین درباره شرایط تکواندوکاران این تیم گفت: پوریا عرفانیان و سروش احمدی از ملی پوشان تیم هستند، قرارداد میرهاشم حسینی با تیم دانشگاه آزاد به پایان رسیده بود و جذب تیم ما شد. تقریبا همه تکواندوکاران فصل قبل تیم حفظ شده اند و با توجه به شرایطی که مهدی خدابخشی دارد، او هم ممکن است در برخی مسابقات برای ما مبارزه کند.

وی در خصوص میزبانی در لیگ برتر تکواندو افزود: اگر میزبانی بدهند، تیم شهرداری حاضر است در ورامین میزبان یک هفته از مسابقات لیگ برتر باشد، چون قبلا به علت برنامه‌های پخش مستقیم و تجهیز سالن مسابقات این امکان وجود نداشت.

خانلرخانی گفت: سالن گل عباسی تنها سالن ورامین است که در آن رقابت‌های فوتسال و والیبال را هم میزبانی می‌کند و ما هم می‌توانیم یک روز میزبان لیگ برتر تکواندو باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده