سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کرمی: هر مسابقه در گرندپری حکم فینال را دارد/ رقابت‌های بلغارستان و روسیه سرنوشت‌ساز است

یوسف کرمی گفت: در رقابت‌های گرندپری هر بازی حکم یک فینال را دارد و فشار مسابقات هر ورزشکاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن اظهار داشت: خوشبختانه نتایج تیم قابل قبول بود و کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز ارزش زیادی دارد. میرهاشم حسینی، آرمین هادی‌پور و سجاد مردانی سه تکواندوکاری هستند که شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند و درخشش در گرندپری ژاپن ما را به آینده آنها امیدوار کرد.

وی افزود: درخشش حسینی در این رقابت‌ها به اندازه‌ای بود که به همه ثابت شد اگر او در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور داشت می‌توانست بهترین مدال را کسب کند. همچنین آرمین هم عملکرد رضایت بخشی داشت اما در بازی فینال با یک اشتباه نتیجه را واگذار کرد.

کرمی با اشاره به اینکه سجاد مردانی مدال برنز ارزشمندی کسب کرد ادامه داد: امیدوارم شرایط طوری پیش برود که هر سه تکواندوکار ما از طریق رنکینگ سیستم سهمیه المپیک کسب کنند. کسب سهمیه المپیک در تکواندو کار بسیار سختی است و رقابت‌های بلغارستان و روسیه (فینال گرندپری) سرنوشت‌ساز خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مسابقات گرندپری هر بازی حکم یک فینال را دارد و فشار مسابقات هر ورزشکاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با این حال هدف اصلی باید کسب مدال در المپیک باشد تا خدایی نکرده مثل المپیک ریو به مشکل نخوریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده