سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دومین دوره لیگ تکواندو دختران قم پس از ۱۰ سال وقفه آغاز شد

رییس هیات تکواندو قم با اشاره به آغاز دومین دوره لیگ تکواندو دختران قم گفت: آیین افتتاحیه این مسابقات پس از ۱۰ سال وقفه با حضور ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم، محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در ۱۰ وزن و در ۲ بخش کمربندهای قرمز و مشکی و همچنین سبز و آبی در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این لیگ به مدت ۲ ماه برنامه‌ریزی‌شده است که روزهای پنجشنبه هر هفته مسابقات رده سبز و آبی و روزهای جمعه با هوگوهای الکترونیکی برای رده‌های مشکی و قرمز انجام می‌شود.

رئیس هیات تکواندو قم ادامه داد: با توجه به اهمیت برگزاری لیگ برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران، ‌ ایجاد انسجام میان تیم ها و درنهایت ارتقای این رشته ورزشی، لیگ پسران استان نیز آبان ماه امسال برگزار می شود.

جمشیدی، دلیل تاخیر طولانی برای برگزاری دومین دوره این لیگ را جمعیت کم ورزشکاران استان در این رده سنی دانست و افزود: در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری به‌منظور افزایش ورزشکاران این رشته انجام‌شده است.

وی ادامه داد: نتیجه این سرمایه‌گذاری، رشد قابل‌توجه دختران تکواندوکار استان در سال‌های اخیر است به‌گونه‌ای که جمعیت بانوان تکواندوکار قم هیچ‌گاه به‌اندازه امسال نبوده است.

رئیس هیات تکواندو قم، درک اهمیت برگزاری لیگ توسط مربیان و باشگاه‌های استان و همراهی نزدیک در برگزاری این لیگ را از دیگر دلایل شکل‌گیری دومین دوره لیگ تکواندو بانوان دانست و افزود: آنچه اهمیت دارد، استمرار برگزاری و جلوگیری از وقفه مجدد این لیگ است.

جمشیدی، ‌آینده تکواندو استان در بخش بانوان را بسیار درخشان دانست و ادامه داد: با توجه به افزایش استقبال بانوان از این رشته ورزشی، ‌پیش‌بینی می‌شود که جمعیت دختران تکواندوکار استان از پسران تکواندوکار قم در آینده نزدیک بیشتر شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده