سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو؛

نیری: به موفقیت ملی پوشان ایمان قلبی داریم

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با قدردانی از تلاش کادر فنی و هوگوپوشان ایران در مسابقات هنرهای رزمی، گفت: جامعه تکواندو به موفقیت ملی‌پوشان در مسابقات مختلف، ایمان قلبی دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجید نیری در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: قهرمانی در مسابقات هنرهای رزمی جهان و کسب مجوز حضور در بازی‌های المپیک توکیو از ارزش زیادی برخوردار است.

وی گفت: در این مسابقات و به دنبال پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، مبارزات با تعدیل قوانین برای تیم ملی کشورمان و شرایط حفظ کامل موازین اسلامی برگزار شد که این موضوع ارزشمند و ماندگار است.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ضمن اشاره به برگزاری نمایشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک ۲۰۲۰، گفت: حضور ایران در این مسابقات تاییدی بر برخورداری کشورمان از جایگاه ویژه فنی در سطح تکواندو جهان است و امیدوارم که در توکیو شاهد نمایش زیبا و چشم نوازی از مهارت‌های تکواندو و موفقیت و پیروزی نمایندگان کشورمان باشیم.

نیری با اشاره به مسیر سخت کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ سیستم افزود: اعضای تیم ملی و کادر فنی در اردوهای آماده سازی منظمی که در جریان است زحمات زیادی را متحمل می‌شوند. خانواده بزرگ تکواندو به این تیم ایمان قلبی دارند و برای  فریبرز عسکری و شاگردانش در این مسیر پرفراز و نشیب، آرزوی موفقیت داریم.

وی گفت: فدراسیون تکواندو در سال جاری توجه ویژه‌ای به برنامه‌های آموزشی معطوف داشته است. در همین راستا شورای آموزش جلسات مستمر خود را برگزار و طی آن ۸۱ دوره آموزش داوری و مربیگری را به تصویب رساند که اجرای آن از ابتدای شهریور آغاز شد.

سرپرست دبیری فدراسیون با اشاره به اهمیت معادل‌سازی دان‌های ملی با بین المللی، توضیح داد: از تمامی تکواندوکارانی که تاکنون به هر دلیل موفق به معادل سازی دان های خود نشده اند می‌خواهیم از آخرین فرصت ایجاد شده بهره ببرند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده