سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پولادگر: تکواندو فرزند برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی است/ شهدا قهرمانان ماندگار ایران هستند

رییس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو فرزند برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمادی از عظمت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی ایران در جهان و آسیا است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در گردهمایی که باحضور هزاران نفر از تکواندوکاران استان تهران به مناسبت روز جهانی تکواندو و تحت عنوان "میثاق با ولایت" در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به تمامی ورزشکاران و مسئولان حاضر در سالن گفت: تکواندو فرزند برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که تمام سالهای بالندگی و شکوهش در سالهای بعد از انقلاب می‌باشد و خدای متعال را شاکریم که امروز می توانیم به این تکواندو و قهرمانان تکواندوی کشورمان، ایران عزیز افتخار کنیم.تکواندو ایران نمادی از عظمت و سربلندی و اقتدار نظام اسلامی ایران در جهان و آسیا است.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: خداوند را شاکریم که امروز می‌توانیم بگوییم تکواندو یکی از رشته‌هایی است که در سال‌های بعد از انقلاب بیشترین موفقیت را در عرصه‌های جهانی و آسیایی برای کشور به دست آورده و قهرمانان ارزشمند تکواندو ایران بارها و بارها باعث اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در میادین بزرگ و مهم و معتبر جهان شده‌اند و ملیت‌های مختلف جهان را وادار کرده‌اند که به افتخار سرود و پرچم ایران به روی پا بایستند.

پولاد گر با قدردانی از حضور جمعیت کثیر خانواده تکواندو پایتخت خاطرنشان کرد: خیر مقدم عرض می‌کنم به تمام تکواندوکاران و همه عزیزانی که از اقصی نقاط تهران و شهرهای اطراف استان در این مراسم حضور پیدا کرده اید و همچنین خیر مقدم عرض می کنم به مسئولین محترم ورزشی، لشگری و کشوری که در این جمع حاضر شده اند و با حضور خود اعتبار و شکوه این مراسم را دوچندان نمودید.

رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: به دست اندرکاران و عزیزان برگزار کننده این مراسم به ویژه ریاست هیات تهران تبریک و خداقوت عرض می کنم. همچنین به همه شما تبریک می گویم که در این جمع صمیمی و باشکوه، با شعار و عنوان میثاق با ولایت گردهم آمده‌اید و این جمع صمیمی و با شکوه را تشکیل دادید.

پولادگر خاطرنشان کرد: حضور این جمع بزرگ و صمیمی و زمان برگزاری مراسم تقارن پیدا کرده با روز جهانی تکواندو که این جمعیت عظیم برای تکواندو ایران اعتباری در انعکاس این مراسم به فدراسیون جهانی و اتحادیه آسیا خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم تنها رشته المپیکی هستیم که در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در گروه دختران و در گروه پسران از لحاظ کیفیت سکو و مدال برابر هستیم و دختران ما امروز توانستند با انگیزه فراوان و با اقتدار نشان بدهند که علی رغم اینکه چند سال دیرتر از پسران در عرصه های جهانی و آسیایی حضور پیدا کردند اما این توانایی را دارند که زمان را جبران کنند و حتی در برخی موارد نیز  سبقت گرفتند از جمله همین مسابقات اخیر و حضور ارزشمندشان در عرصه های بین المللی نشان از اقتدار دختر و بانوی ایرانی است.

پولادگر با اشاره به افتخار آفرینی تکواندوکاران ایران در عرصه های بین المللی تصریح داشت: این افتخارات را باید تکرار کرد تا سینه های شما مالامال از غرور و افتخار شود. از ابتدای سال تا الان در رده نوجوانان و نونهالان در آسیا تمامی عنوان‌های قهرمانی را دختران و پسران ما بدست آورده اند و هم دختران و هم پسران در نونهالان و نوجوانان با اقتدار قهرمان آسیا شدند. تنها کشوری بودیم که با دو ترکیب متفاوت حضور پیدا کرد و توانستیم دوباره عنوان ارزشمند قهرمانی جهان را توسط دختران نونهال بدست آوریم.

وی افزود: مهارت و اقتدار ورزشکاران ما مایه مباهات است و خداوند را شاکریم که امروز به لطف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جوانان ما در همه رده‌های سنی می‌توانند سربلندی و اقتدار ایران را به رخ دنیا بکشند. هرآنچه که داریم و هر موفقیتی که در عرصه‌های مختلف کسب شده است نتیجه پیروی از ولایت می دانیم و همواره سرباز فداکار وطن و ولایت هستیم.

پولادگر تصریح کرد: شهدا قهرمانان ماندگار ایران اسلامی و الگوی ما هستند و امیدوارم که هرگز در کوچه پس کوچه های ذهنمان ذره‌ای  از فداکاری‌هایشان را فراموش نکنیم؛ قطعا جوانان برومند تکواندو ایران، همواره شهدای گرانقدر را به عنوان قهرمانان تاریخ معاصر و الگوی خودشان قرار داده و همواره مطیع فرمان ولایت هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده