سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور رییس فدراسیون تکواندو کشورمان صورت گرفت؛

همکاری بنیاد بشردوستانه تکواندو با اتحادیه جهانی کشتی

تفاهمنامه‌ای میان بنیاد بشردوستانه تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو و اتحادیه جهانی کشتی در سال 2018 صورت گرفت که در کمپ "ارزق" اردن مفاد این تفاهمنامه به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تفاهمنامه‌ای که میان بنیاد بشردوستانه تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو و اتحادیه جهانی کشتی به منظور تقویت فعالیت‌های انسان دوستانه، صلح و توسعه اجتماعی در سال 2018 به امضا رسیده بود، در کمپ "ارزق" اردن اجرا شد.

این رویداد با نام "آرزوی صلح در سراسر جهان" با حضور دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو، سیدمحمد پولادگر نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا و رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، رییس اتحادیه جهانی کشتی و نمایندگان و سفیرانی از جانب کمیته بین المللی المپیک و همچنین مدال آوران المپیکی برگزار شد.

برخی اعضای هیات مدیره و اجرایی کمیته بین المللی المپیک نیز در این رویداد بشردوستانه حضور داشتند.

در مراسم افتتاحیه این رویداد تیم نمایش تکواندوکاران حاضر در کمپ به اجرای فرم پرداختند و پس از آن نمایش ورزشی ورزشکاران محلی و سفیران کشتی، در چشم انداز دوربین‌ها و مردم قرار گرفت.

سپس "جینگیو وو"، "احمد ابوغاش"، "جولفلکیان" و "چان" قهرمانان مدال آور المپیکی، درس‌هایی از مبانی تکواندو و کشتی را به کودکان مشتاق این کمپ آموزش دادند.

دکتر چو درخصوص اهمیت این تفاهمنامه و اجرای آن گفت: حضور در این مکان برای ما یک امتیاز ویژه است. فدراسیون جهانی و بنیاد بشردوستانه تکواندو، عزمشان را جزم کرده‌اند تا فعالیت‌هایی در راستای تقویت فرهنگ صلح و دوستی در سراسر دنیا انجام دهند و همچنین تفاهمنامه‌هایی با دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها امضا کرده‌اند تا با همکاری به حل بحران پناهندگان و آوارگان کمک کنند.

وی افزود: اکنون ثابت کردیم تفاهمنامه با اتحادیه جهانی کشتی، تنها یک امضا و حرف نبود، به تعهداتمان پایبند بودیم و همکاری خود را برای کودکان بی پناه سراسر دنیا را اجرا کردیم. این تعهد تنها در قالب رویدادی یک روزه نیست؛ بلکه شروع یک برنامه بلند مدت است. با ارائه دوره‌های آموزشی تکواندو و کشتی در آکادمی بنیاد بشردوستانه "ارزق" می توانیم دنیای جدیدی را به  کودکان، نوجوانان و جوانان نشان داده و حمایت‌های بیشتری را نیز پشتیبانی کنیم.

آرسن جولفلکیان، دارنده مدال المپیکی و نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: ورود ورزش به زندگی پناهندگان به لطف فرصتی که فدراسیون جهانی و بنیاد بشر دوستانه تکواندو فراهم کرده است می‌تواند بسیار هیجان انگیز و انرژی بخش باشد و همکاری اتحادیه جهانی کشتی نیز با این دو سازمان، تکمیل کننده این برنامه‌ها است و دستیابی به هدف آسان‌تر می‌کند. پناهندگان در اردوگاه‌های سایر کشورها نیز در انتظار صلح و بازگشت به وطنشان هستند و ورزش با پیام صلح و امنیت و دوستی، انگیزه و امید به زندگی را در آنها ایجاد می‌کند.

منبع: فدراسیون جهانی تکواندو

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده