سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سی‎امین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2019 – ایتالیا؛

تصاحب 10 مدال رنگارنگ تکواندوکاران دانشجو ایران/ قهرمانی ملی‌پوشان تکواندو در یونیورسیاد

ششمین روز از رقابت‌های تکواندو در سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2019 دقایقی پیش به پایان رسید و تیم تکواندو دانشجویان کشورمان در گروه مردان عنوان نخست این رویداد را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2019 با حضور بیش از 6000 ورزشکار از 127 کشور جهان از روز 12 تیرماه در "ناپل" ایتالیا در حال برگزاری است؛ رقابت‌های تکواندو روز یکشنبه – 16 تیرماه در بخش پومسه آغاز شد و امروز (جمعه – 21 تیرماه) در بخش کیوروگی به پایان رسید اما هوگوپوشان کشورمان فردا (شنبه - 22 تیرماه) نیز در مسابقات تیمی به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های ملی تکواندو زنان و مردان دانشجو ایران برای حضور در این رقابت‌ها در دو بخش کیوروگی و پومسه با 16 تکواندوکار راهی ایتالیا شده بود که در پایان 4 مدال طلا و 6 برنز را به خود اختصاص داد.

در بخش کیوروگی مردان ملی‌پوشان شایسته کشورمان توانستند 4 نشان زرین از 6 مدال توزیعی طلا را به خود اختصاص دهند و جایگاه اول را به نام خود ثبت نمایند. تیم‌ کره جنوبی نیز با 2 طلا و یک برنز در رده دوم قرار گرفت.

مدال آوران///

طلا: آرمین هادی‌پور – سروش احمدی – میرهاشم حسینی – امیرمحمد بخشی

بدون مدال///

مهران برخورداری – عرفان ناظمی

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی بود.

در گروه زنان تیم‌ملی کشورمان با 4 هوگوپوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که توسط ملیکا میرحسینی موفق به کسب مدال برنز شد.

مدال آوران///

برنز: ملیکا میرحسینی

بدون مدال///

ناهید کیانی – زهرا شیدایی – پریسا جوادی

هدايت نمايندگان كشورمان برعهده «مهرو کمرانی» به عنوان سرمربي است.

همچنین در بخش پومسه مردان و بخش انفرادی کوروش بختیار موفق به کسب مدال برنز شد و تیمی پومسه سه نفره مردان و تیم دو نفره نیز مدال برنز را کسب کردند.

«حسینعلی نظری» سرمربیگری این تیم را برعهده داشت.

در بخش زنان نیز فاطمه حسام مدال برنز بخش انفرادی را کسب کرد و تیم سه نفره و تیم دو نفره نیز مدال برنز را بدست آوردند. هدایت این نفرات برعهده «مهسا مردانی» به عنوان سرمربی بود.

فردا (شنبه – 22 تیرماه) نیز مسابقات در بخش تیمی برگزار خواهد شد که احمدی، حسینی، بخشی و ناظمی در بخش مردان نمایندگان کشورمان هستند  و در نخستین دیدار باید به مصاف تیم اوکراین بروند و در ادامه با برنده شیلی و چین مبارزه می‌کنند.

در گروه زنان نیز ناهید کیانی، زهرا شیدایی، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی هوگوپوشان کشورمان هستند که ابتدا با قرعه استراحت رو به رو هستند و سپس برنده دیدار روسیه و کره‌جنوبی را پیش رو دارند.

گفتنی است؛ این مسابقات G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتيب 20،‌ 12 و 7.20 امتياز در راستاي افزايش رنكينگ المپيك تعلق مي‌گيرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده