سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

امروز، آغاز رقابت تکواندوکاران در بازی‌های یونیورسیاد

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های یونیورسیاد و در بخش پومسه (اجرای فرم) از ساعت 11:30 (به وقت ایران) امروز (یکشنبه – 16 تیرماه) آغاز می‌‌شود و کوروش بختیار و فاطمه حسام به عنوان نمایندگان ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان از روز 12 تیرماه در "ناپل" ایتالیا آغاز و تا روز 23 ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های تکواندو در این رویداد از ساعت 11:30 (به وقت ایران) امروز (یکشنبه – 16 تیرماه) آغاز و به مدت 7 روز پیگیری خواهد شد که از ایران 16 نماینده حضور دارد.

امروز و در نخستین روز، رقابت‌های پومسه (اجرای فرم) انفرادی برگزار خواهد شد و کوروش بختیار و فاطمه حسام به عنوان نمایندگان کشورمان هستند.

فردا (دوشنبه – 17 تیرماه) مسابقات پومسه تیمی 3 نفره و 2 نفره پیگیری می‌شود که کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی در گروه مردان و فاطمه حسام، مرجان سلحشوری و مرجان تاجی رستم آبادی در گروه زنان به اجرای فرم می‌پردازند. 

از روز سه‌شنبه – 18 تیرماه رقابت‌ها در بخش کیوروگی (مبارزه) آغاز می‌شود که در این روز مبارزات اوزان 68- و 80- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد و میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و زهرا شیدایی از ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

روز چهارشنبه – 19 تیرماه، پیکارهای اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور تنها نماینده کشورمان در این روز است.

پنجشنبه – 20 تیرماه دیدارهای اوزان 74- کیلوگرم مردان و 62- و 73- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد؛ امیرمحمد بخشی، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی به عنوان هوگوپوشان ایرانی در این روز به رقابت می‌پردازند.

جمعه – 21 تیرماه نیز مبارزات اوزان 63- و 87- کیلوگرم مردان و 53- کیلوگرم زنان انجام می‌شود و سروش احمدی، عرفان ناظمی و ناهید کیانی به عنوان آخرین نمایندگان تکواندو ایران خواهند بود.

روز پایانی (شنبه – 22 تیرماه) نیز مسابقات در بخش تیمی برگزار خواهد شد که احمدی، حسینی، بخشی و ناظمی در بخش مردان نمایندگان کشورمان هستند.

گفتنی است؛ این مسابقات 2G است و به نفرات اول تا سوم به ترتيب 20،‌ 12 و 7.20 امتياز در راستاي افزايش رنكينگ المپيك تعلق مي‌گيرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده