سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نظری: بیمه مسئولیت کمک بزرگی به مربیان تکواندو است/ ورزش‌های المپیکی باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند

رییس کمیته مربیان فدراسیون تکواندو گفت: هدف بیمه مسئولیت برای مربیان فراهم کردن شرایطی همراه با آسایش و آرامش است تا آنها بتوانند بر بخش آموزش تمرکز بیشتر داشته باشند و دغدغه آسیب، عملکرد آنها را تحت الشعاع قرار ندهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با توجه به اهميت بيمه مسئوليت برای مربيان تكواندو و به منظور پيشگيري از مشكلات احتمالي حقوقي آتي براي آنها، دریافت این بیمه نامه برای کلیه مربیان از سوی فدراسیون تکواندو الزامی شد.

حسینعلی نظری رییس کمیته مربیان فدراسیون تکواندو با اشاره به این موضوع گفت: فدراسیون تکواندو به منظور ایجاد فضایی امن برای ورزشکاران و مربیان شرایطی را در نظر گرفته تا این دو قشر به ویژه مربیان که لازم است بیمه مسئولیت را داشته باشند به حق و حقوق واقعی خود برسند.

وی افزود: مربیگری در حال حاضر در کشور ما به قدری توسعه پیدا کرده که مربیان ما به عنوان شغل اصلی به این موضوع نگاه می‌کنند و بیمه نیز می‌تواند کمک حال این نفرات در زمان حادثه باشد در این راستا فدراسیون تکواندو همکاری خوبی را با بیمه سرمد انجام داده است که تخفیفات ویژه‌ای را نیز برای مربیان قائل شده‌اند و ما این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم حمایت‌های مناسبی از مربیان داشته باشیم.

نظری تصریح کرد: این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که حادثه‌های ورزشی قابل پیش بینی نمی‌باشد؛ تکواندو نیز ورزشی رزمی است و به هر حال حادثه‌هایی حین تمرینات باشگاهی و در مسابقات به وجود می‌آید. خدا را شکر این پروژه پیگیری شد و امیدوارم این امنیت برای ورزشکاران و مربیان محرز شود تا با دلگرمی و آسایش خاطر برنامه ریزی کنند. بیمه مسئولیت در این مسیر از صفر تا صد کمک می‌کند تا خدایی نکرده برای مربیان مشکلی ایجاد نشود.

وی اینطور ادامه داد: استفاده از بیمه سرمد اجباری نیست و مربیان مختار هستند تا با هر شرکت بیمه‌ای که می‌خواهند قرارداد ببندد اما تمامی مربیان باید بیمه مسئولیت را انجام دهند. چنانچه تعداد کلاس‌های هر مربی بیش از سه مورد باشد، وی موظف است برای سایر کلاس ها، بیمه نامه مجزا تهیه نماید و این موضوع بخش مهمی است که مربیان نباید از آن غافل شوند.

رییس کمیته مربیان گفت: هدف بیمه مسئولیت برای مربیان فراهم کردن شرایطی همراه با آسایش و آرامش است تا آنها بتوانند بر بخش آموزش تمرکز بیشتر داشته باشند و دغدغه آسیب، عملکرد آنها را تحت الشعاع قرار ندهد.

نظری در پایان گفت: قطعا بیمه در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ما احساس می‌کنیم به بیمه احتیاجی نیست؛ به عنوان یک کارشناس ورزشی ایمان دارم که ما مربیان گاهی احتیاج داریم حمایت‌هایی را داشته باشیم تا بتوانیم قهرمان پرورش دهیم و خانواده ها نیز به ما اعتماد کنند. ورزش‌های المپیکی قطعا باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند و این هوشمندی فدراسیون تکواندو در این راستا برای حمایت از مربیان است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده