سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل از هیات تکواندو استان قم به مناسبت هفته پهلوانی

در مراسمی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت هفته ی فرهنگ پهلوانی برگزار شد از هیات تکواندو استان قم به پاس فرهنگ پهلوانی و کمک به هم وطنان سیل زده ی کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو قم، در مراسمی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته ی فرهنگ پهلوانی برگزار شد از هیات تکواندو استان به پاس فرهنگ پهلوانی و کمک به هم وطنان سیل زده ی کشور تقدیر شد.

جمشیدی رییس هیات تکواندو استان با اشاره به  هفته ی پهلوانی پیامی گفت: قهرمانان ورزشی یقین بدانند که پهلوان منشی فراتر از قهرمانی و کسب نشان است و آن زمان که قهرمان ورزشی در عرصه پهلوانی مثال زدنی باشد می‌توان گفت که در این مسیر به هدف رسیده ایم.

جمشیدی ضمن تبریک هفته فرهنگ پهلوانی، افزود: ورزش تکواندو نه تنها به عنوان یک رشته ورزشی تن و جان را می‌پروراند بلکه با فرهنگی که همراه دارد منش پهلوانی را نیز  رواج می‌دهد.

وی با بیان اینکه این حضور تکواندوکاران قم در میادین کشوری پیش رو باید نمایشی از قدرت جسمانی، تکنیک و آمیخته با روحیه جوانمردی و اخلاقمداری باشد. بر لزوم نهادینه‌تر شدن فرهنگ پهلوانی در بین قهرمانان ورزشی تاکید کرد و افزود: یکی از رسالت‌های اصلی ورزشکاران ما به عنوان یک ورزشکار جوان مسلمان، پیروی از سیره و مسلک الگوی جوانمردی و ایثار و گذشت مولا علی(ع) است که به ما آموخت پهلوانی آمیخته با فتوت و جوانمردی و شامل صفاتی همچون تواضع، حق پرستی و حقیقت طلبی، دیانت و صداقت، شجاعت و شهامت، ظلم ستیزی و مقاومت و پرهیز از عُجب و خودپسندی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده