سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور دکتر روحانی؛

مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی 2018 برگزار شد

مراسم تجلیل از ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ عصر روز گذشته (شنبه – 11 خردادماه) با حضور دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم تجلیل از ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ که با ثبت مدال های فراموش نشدنی افتخارآفرینی کردند، عصر روز گذشته (شنبه – 11 خردادماه) با حضور دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان، دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران مدال آور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

طی این مراسم از کادرفنی تیم ملی تکواندو، میرهاشم حسینی (طلا)، سعید رجبی (طلا)، امیرمحمد بخشی (نقره)، فرزان عاشورزاده (برنز)، کوروش بختیار (نقره)، ناهید کیانی (برنز) و مرجان سلحشوری (نقره) افتخارآفرینان تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی 2018 – جاکارتا با اهدای لوح و جوایز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

دکتر مسعود سلطانی فر در آیین تجلیل از مدال آوران به موفقیت های ورزشی ایران در سالی که گذشت اشاره کرد و گفت: ۹۷ سال پربار و موفقیت آمیزی برای ورزش ایران در عرصه جام جهانی، رویدادهای آسیایی و پاراآسیایی و جام ملت های آسیا بود.

وی افزود: یکی از این موفقیت‌ها کسب مقام سومی ایران در پاراآسیایی جاکارتا برای نخستین بار و همچنین کسب رتبه هفتم جوانان در المپیک آرژانتین بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما توانستیم بعد از مدت ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و استقلال به این رویداد راه یابند که در نهایت پرسپولیس توانست تا پای فینال راه یابد. همچنین در رشته های وزنه برداری، فوتسال، والیبال، تکواندو، ووشو و دیگر رشته ها نتایج استثنایی کسب کنیم و امیدواریم این موفقیت ها استمرار یابد.

دکتر سلطانی فر امسال و سال آینده را برای ورزش ایران سال بسیار مهمی توصیف کرد و گفت: امسال در سال کسب سهمیه به سر می بریم و شرط حضور ما در المپیک ۲۰۲۰ حضور در رویدادهای کسب سهمیه است. امیدواریم ورزشکاران و قهرمانان بتوانند نتایج متفاوت تری نسبت به دوره های گذشته در توکیو کسب کنند تا این موفقیت ها استمرار یابد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده