سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

‍رییس هیات تکواندو قم؛

جمشیدی: در بررسی نتیجه تیم‌ملی باید راه انصاف را پیش گرفت

رییس هیات تکواندو استان قم گفت: نتیجه کسب شده تیم‌ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی مورد قبول جامعه بزرگ تکواندو نبوده اما در بررسی این نتیجه باید راه انصاف را پیش گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمد جمشیدی رییس هیات تکواندو استان عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات جهانی را مورد بررسی قرار داد و گفت: بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ – منچستر در شرایطی به پایان رسید که تیم‌ملی تکواندو ایران مورد بی‌مهری کشور میزبان قرار گرفت و میزبان با سوء مدیریت خود زمینه ناکامی این تیم بزرگ را فراهم کرد.

وی افزود: نتیجه کسب شده تیم‌ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی مورد قبول جامعه بزرگ تکواندو نبوده اما در بررسی این نتیجه باید راه انصاف را پیش گرفت. ملی‌پوشان تکواندو ماه‌ها زیر نظر فریبرزعسکری سرمربی تیم و قهرمان ارزنده این رشته، تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند.

رییس هیات تکواندو قم خاطرنشان کرد: عسکری به عنوان مربی کارکشته تکواندو ایران و کسی که عمر خود را در تکواندو سپری کرده، با برگزاری انتخابی‌های متعدد تلاش کرد تا یک باردیگر با رعایت اصل شایسته سالاری در گزینش نهایی تیم ایران، بهترین گزینه‌ها را در ترکیب نهایی تیم خود داشته باشد.

جمشیدی تصریح کرد: اینکه تکواندوکاران تیم با کارشکنی میزبان نتوانستند توان واقعی خود را در شرایط بحرانی مسابقات به نمایش بگذارند و تکواندوکارانی همچون میرهاشم حسینی که در این سال‌ها شایستگی خود را به اثبات کارشناسانِ منصف تکواندو رسانده، از حضور در رقابت ها محروم شد را نباید به نام سرمربی ارزنده تیم ملی ثبت کرد و او را مقصر این ناکامی دانست.

وی اینطور ادامه داد: خانواده بزرگ تکواندو همواره قدردان زحمات همه عزیزانی است که عمر خود را در راستای اعتلای این رشته رزمی پرافتخار صرف کرده اند. در شرایطی که فرزندان غیور این مرز و بوم باید در صحنه‌های پیش‌رو یعنی مسابقات گرندپری قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارند و سهمیه کامل المپیک را کسب نمایند جا دارد تا همه کارشناسان و دلسوزان واقعی تکواندو برای تقویت تیم ملی گام بردارند.

رییس هیات تکواندو قم در پایان گفت: از زحمات سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو را که تمام توان خود و کادر اجرایی فدراسیون را برای گذر از شرایط استرس زا مسابقات صرف کرد، تشکر می‌نمایم. حضور هوگوپوش خوش آتیه‌ای چون آرمین هادی پور در آخرین ساعات قبل از مسابقه نتیجه این تلاش‌ها بود. این تکواندوکار تواست با بازی‌های منطقی خود و کسب مدال برنز بار دیگر شایستگی تکواندو ایران را حتی در شرایط سخت به نمایش بگذارد و نشان دهد که اگر ناعدالتی ها از صحنه مسابقات رخ بربندد تکواندو ایران همچنان مدعی قهرمانی جهان است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده